Καθορίστε τις μεταβλητές . Ο υπολογισμός για την κλάση Math χρειάζεται δύο αριθμούς - το ένα για τον αριθμό βάσης και το άλλο για τον εκθέτη . Ο παρακάτω κώδικας ορίζει δύο μεταβλητές για χρήση αργότερα στον κώδικα : int myNumber = 3 ? Int myExponent = 5 ? 2
Δημιουργήστε μια μεταβλητή για να ορίσετε την τιμή επιστροφής του υπολογισμού . Αυτό χρησιμοποιείται για να παρέχει έναν τρόπο για να αποθηκεύσετε το υπολογιζόμενο συνολικό : int myTotal ?
Εικόνων 3
Καλέστε το " pow ( ) " μέθοδος για τον υπολογισμό του συνολικού αριθμού . Η ακόλουθη σύνταξη αυξάνει τη μεταβλητή τιμή από 3 έως την 5η δύναμη : myTotal = Math.pow ( myNumber , myExponent ) ?
Η 4
Εκτυπώστε τα αποτελέσματα για την οθόνη . Για να αξιολογηθεί η συνολική , χρησιμοποιήστε την παρακάτω σύνταξη για να εκτυπώσετε στην κονσόλα : System.out.println ( myTotal ) ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα