Μια τακτική " για " βρόχο με επαναλαμβανόμενη κλήση της συνάρτησης " charAt " είναι ο πιο άμεσος τρόπος για να διασχίσει μια μεταβλητή String .
Str String = " ? κείμενο εδώ " ?
για ( int n = 0 ? n Η λειτουργία " charAt " επιστρέφει το χαρακτήρα σε ένα συγκεκριμένο δείκτη σε σταθερό χρόνο . Ο βρόχος προσβάσεις τον πρώτο χαρακτήρα του String και επαναλαμβάνεται προς τα εμπρός σε ένα χαρακτήρα τη φορά, μέχρι να φτάσει στο τέλος του String . Η λειτουργία " System.out.println " εμφανίζει την αξία του χαρακτήρα . Τράβερς μια μεταβλητή String με αντίστροφη σειρά αρχίζοντας από το τελευταίο χαρακτήρα και κινείται προς τα πίσω , ώστε η θηλιά φθάσει τον πρώτο χαρακτήρα του String str String = "text here" ? . για ( int n = str.length ( ) -1 ? n > = 0 ? n - ) { char c = str.charAt (n ) ? System.out.println ( γ ) ? } είναι δυνατόν να επαναλάβει μέσω μιας String με ένα" προς κάθε « την κατασκευή, αλλά θα πρέπει πρώτα να καλέσετε τον " toCharArray ( ) ", η οποία δημιουργεί μια σειρά χαρακτήρων από τη μεταβλητή String str String = "text here" ? για ( char c : str.toCharArray ( ) ) . { System.out.println ( γ ) ? } Δυστυχώς , το " toCharArray ( ) " λειτουργία έρχεται με μια επιβάρυνση του κόστους , διότι πρέπει να δημιουργήσει μια εντελώς νέα σειρά χαρακτήρων από τη μεταβλητή String . Ένας άλλος τρόπος για να διασχίσει ένα String είναι η δημιουργία ενός " CharacterIterator " αντικείμενο από το String και στη συνέχεια την επανάληψη μέσα από το αντικείμενο με ένα κανονικό βρόχος "for" . CharacterIterator str_it = νέα StringCharacterIterator ( " κείμενο εδώ ")? για (char c = str_it.first ( ) ? ! c = CharacterIterator.DONE ? c = str_it.next ( ) ) { System.out.println ( γ) .?} Εναλλακτικά , επαναλήψεις μέσω της " CharacterIterator " σε αντίστροφη σειρά με το "τελευταίο " και " προηγούμενο " λειτουργίες για (char c = str_it.last ( ) ? c = CharacterIterator.DONE ? ! c = str_it.previous ( ) ) { System.out.println ( γ ) ? }
Εικόνων Traverse ένα String προς τα πίσω
Η
Η Traverse με ένα " για - κάθε " Loop
Η
εικόνων Traverse με " CharacterIterator " αντικείμενο
Η
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα