1 Ανοίξτε το πρόγραμμα επεξεργασίας Java και ανοίξτε το έργο που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία του αντικειμένου . 2
Κάντε διπλό κλικ στο αρχείο πηγαίου κώδικα Java για να φορτώσετε το αρχείο στο πρόγραμμα επεξεργασίας Java .
Ξεκινήστε το νήμα για το κινούμενο αντικείμενο . Ένα νήμα ξεκινά μια διαδικασία στον υπολογιστή που επιτρέπει στο αντικείμενο να κινηθεί χωρίς να διακόπτουν άλλες διαδικασίες στον υπολογιστή . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα στο αρχείο :
Θέματος = νέο θέμα ( αυτή)? Thread.start ( ) ?
Εικόνων 3
Καθορίστε τη θέση της φόρμας όπου μπορείτε θέλετε να τοποθετήσετε το αντικείμενο μετακινηθεί . Ο παρακάτω κώδικας ορίζει τις συντεταγμένες x και y :
int x_pos = 20 ? Int y_pos = 200 ?
Η 4
Μετακινήστε και να ζωγραφίσει την μπάλα ένα συγκεκριμένο χρώμα . Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα στον πηγαίο κώδικα για να ζωγραφίσει το αντικείμενο κόκκινο και μετακινήστε το αντικείμενο των καθορισμένων συντεταγμένων:
Graphics g = νέα Graphics ( ) ? G.setColor ( Color.red ) ? G.fillOval ( x_pos , y_pos ) ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα