Ο κύριος τρόπος για να εντοπίσετε ένα πρόγραμμα Java είναι να χρησιμοποιήσετε την ενσωματωμένη στο πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων , " JDB », που έρχεται πακέτο με το Java Development Kit . Οι προγραμματιστές μπορούν να καταρτίζονται προγράμματα τρέχουν μέσω του εντοπισμού σφαλμάτων και όχι το τυπικό περιβάλλον χρόνου εκτέλεσης για να ελέγξετε το πρόγραμμα για σφάλματα . Όταν χρησιμοποιείτε το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων , ο προγραμματιστής μπορεί να το βήμα μέσα από τις γραμμές του κώδικα και ελέγξτε τα μηνύματα λάθους που δημιουργούνται από το πρόγραμμα εντοπισμού σφαλμάτων για να εντοπίσετε τα προβλήματα .
Εικόνων Java χωματερές και Core αρχεία
Η
Αν συμβεί κάποιο λάθος κατά την εκτέλεση του προγράμματος , μπορείτε να ρυθμίσετε το πρόγραμμα μέχρι να πετάξει ένα αρχείο πυρήνα , που ονομάζεται " core dump . " ένα αρχείο που αποτελούν αντικείμενο ντάμπινγκ πυρήνα περιέχει πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του προγράμματος , καθώς και την κατάσταση της μνήμης στην οποία η πρόγραμμα κατοικούσε . Με τη μετάβαση από το αρχείο πυρήνα με επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας , όπως " objdump ", ο προγραμματιστής μπορεί να διαγνώσει ένα πρόβλημα ή να στείλετε το αρχείο σε άλλο προγραμματιστή για ανάλυση .
Η Παρακολούθηση απόδοσης και διαδικασίες
Ένας άλλος τρόπος για να ελέγξετε ορισμένα σφάλματα είναι να τρέξει το πρόγραμμα και να παρακολουθεί τις επιδόσεις του . Με τον τρόπο αυτό , ο προγραμματιστής μπορεί να δει όταν συμβαίνουν ορισμένα αρνητικά αποτελέσματα κατά τη διάρκεια ποια σημεία του προγράμματος . Για παράδειγμα , εάν υπάρχει μια ξαφνική άνοδος στην κατανάλωση μνήμης κατά τη διάρκεια ορισμένων τμημάτων του προγράμματος , θα μπορούσε να υπάρχει μια διαρροή μνήμης στον κώδικα που περιέχει αυτή τη λογική προγραμματισμού .
Εικόνων Διατηρήστε καλά σχεδιασμένο κώδικα
Ο πιο χειροκίνητο τρόπο για τον εντοπισμό σφαλμάτων κώδικα είναι να το διαβάσετε και να εντοπίζουν σφάλματα μέσω του συστήματος . Σε μεγάλα έργα , αυτό γίνεται εφικτό , εκτός αν η σωστή κωδικοποίηση πρακτικές που ακολουθούνται . Για παράδειγμα , την ανάπτυξη με object-oriented τεχνικές και αρθρωτό προγραμματισμό , τα οποία είναι χτισμένα σε Java από την αρχή , μπορεί να ελαχιστοποιήσει τον κωδικό επικάλυψη , και μπορεί να κάνει λάθη εντοπισμού πολύ πιο εύκολο . Επίσης , φροντίζοντας όλος ο κώδικας είναι σωστά συμπληρωμένο και σχολίασε μπορούν να κάνουν ευκολότερη την κατανόηση κώδικα , και να κάνει τον εντοπισμό σφαλμάτων μια πολύ απλούστερο στόχο .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα