Κάντε έναν πίνακα που περιέχει τρεις στήλες . Ονομάστε την πρώτη στήλη " Δηλώσεις AS3 κώδικα, " η δεύτερη στήλη « Ισοδύναμες Καταστάσεις Java Code" και η τρίτη στήλη « Κοντά Ισοδύναμο Καταστάσεις Java Code ". 2
Τύπος στην πρώτη στήλη του πίνακα , ο κατάλογος των AS3 τύπου δηλώσεις που χρησιμοποιείτε στο πρόγραμμα AS3 σας . Συμπεριλάβετε στον κατάλογο αυτό οι τύποι μεταβλητών πρόταση δήλωσης , όπως το "var " ακέραιος , συμβολοσειρά, αριθμός και δηλώσεις array . Επίσης, περιλαμβάνουν κλήσεις συναρτήσεων και δηλώσεις κλήση της συνάρτησης , καθώς και τον κωδικό εκδήλωση ακροατής χρησιμοποιείται για την ενεργοποίηση κλικ του ποντικιού και κλικ κουμπί .
Εικόνων 3
Τύπος στη δεύτερη στήλη το αντίστοιχο Java δήλωση κώδικα ή δηλώσεις για κάθε της δήλωσης κώδικα AS3 στην πρώτη στήλη . Χρησιμοποιήστε τη μέθοδο Java δήλωση να κωδικοποιήσει λειτουργίες AS3 . Χρησιμοποιήστε το αν τότε δήλωση του κώδικα Java recode AS3 " αν τότε " δηλώσεις . Χρησιμοποιήστε το addMouseListener και addMouseMotionListener να αντικαταστήσει κώδικα AS3 που χρησιμοποιεί τη μέθοδο addEventListener για τα γεγονότα του ποντικιού όπως το κλικ και κίνηση.
Η 4
Τύπος στην τρίτη στήλη η δήλωση κώδικα Java που ταιριάζει σχεδόν τις δηλώσεις κώδικα AS3 σε η πρώτη στήλη αν δεν υπάρχει άμεσο ισοδύναμο . Αν δεν υπάρχει σχεδόν άμεση ισοδύναμο , πληκτρολογήστε τις δηλώσεις κώδικα Java χρειάζεται να επαναλάβει τη λειτουργικότητα της δήλωσης κώδικα AS3 .
5
Λίστα τα απαραίτητα πακέτα Java Class απαιτείται για να τρέξει τις μεθόδους Java που είναι που αναφέρονται στον πίνακα .
Η 6
Κατάλογος των επιχειρημάτων των λειτουργιών που χρησιμοποιεί κώδικα AS3 σας και να συγκρίνετε τα επιχειρήματα αυτά με τις αντίστοιχες μεθόδους Java ( λειτουργίες AS3 αντιστοιχούν σε μεθόδους Java) . Εξετάστε τους τύπους επιχείρημα που χρησιμοποιείται και για να εξασφαλιστεί ότι οι κατάλογοι επιχείρημα είναι συμβατά . Αλλάξετε τον κώδικα Java , εάν είναι απαραίτητο για να φιλοξενήσει για τυχόν διαφορές στους τύπους των επιχειρημάτων » .
Η 7
Πληκτρολογήστε ισοδύναμο κώδικα Java σας . Συντάξτε το και δοκιμάστε το για να δείτε αν λειτουργεί το ίδιο με το αρχικό κώδικα AS3 . Κάντε αλλαγές , όπως απαιτείται.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα