μεταβλητές είναι δοχεία που χρησιμοποιούν τα προγράμματα για την αποθήκευση τιμών . Ένας τύπος δεδομένων καθορίζει ένα σύνολο δυνατών τιμών των και λειτουργιών στις τιμές αυτές . Στην απαίτηση των προγραμμάτων να δηλώνουν τους τύπους των δεδομένων πριν από την εκτέλεση , τα προγράμματα μπορούν να ελεγχθούν για την ορθότητα , με αποτέλεσμα λιγότερα σφάλματα χρόνου εκτέλεσης . Σχεδόν όλες οι γλώσσες προγραμματισμού εφοδιασμού ενσωματωμένων τύπων δεδομένων για τους αριθμούς , π.χ. , ακέραιοι , σημείο float ( δεκαδικά) και τους χαρακτήρες . Πιο σύνθετους τύπους επιτρέπουν τη δημιουργία των μεταβλητών ειδικά για τον τομέα πρόβλημα . Ένα αρχείο θα μπορούσε να κηρυχθεί από το συνδυασμό των θεμελιωδών τύπων αναφέρεται ως όνομα οντότητας , για παράδειγμα , ένα αρχείο πελατών , το οποίο περιέχει το όνομα , την ημερομηνία γέννησης , ταυτότητα, διεύθυνση κλπ.
εικόνων Σύνθετη τύποι
ένας πίνακας είναι μια λίστα μπορεί να χωρέσει πολλά στοιχεία από έναν τύπο δεδομένων , όπως μια σειρά από αποτελέσματα δοκιμής ή τα αρχεία των πελατών . Τα στοιχεία του πρόσβαση με την επανάληψη πάνω από κάθε στοιχείο διαδοχικά . Στοίβες και ουρές είναι τα είδη των καταλόγων . Και οι δύο κατέχουν συνήθως πολλά στοιχεία , αλλά διαφέρουν ως προς τον τρόπο πρόσβασης στα στοιχεία . Στη στοίβα , τα στοιχεία απομακρύνονται με την αντίστροφη σειρά με την οποία έχουν προστεθεί , αναφέρεται ως " διαρκούν σε , first out " ( LIFO ) . Η ουρά είναι ένα " first in, first out " δομή ( FIFO ) . Η ουρά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να απαλλαγούν από τα αιτήματα υπηρεσιών από μια εφαρμογή . Και οι δύο στοίβες και ουρές που εφαρμόζονται για την παροχή υπηρεσιών στα προγράμματα .
Η Βάσεις
Η
Δομές Δεδομένων εξελιχθεί με την έγκριση των σχεσιακών συστημάτων διαχείρισης βάσεων δεδομένων ( RDBMS ) στην 1980. RDBMS καθορίσουν τη δική τους τύπους δεδομένων και τα προγράμματα ανάγνωσης και εγγραφής δεδομένων μέσω μιας γλώσσας υψηλού επιπέδου , δομημένη γλώσσα ερωτημάτων ( SQL ) . RDBMS διαχειρίζονται τις πολύπλοκες λεπτομέρειες της αποθήκευσης και ανάκτησης για τις εφαρμογές .
Εικόνων Αντικείμενα
Η
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός ( OOP) έφθασε στη δεκαετία του 1990 . OOP οφέλη περιλαμβάνουν τη μείωση των σφαλμάτων του προγράμματος και την προώθηση της επαναχρησιμοποίησης κώδικα . Πριν OOP , οδηγίες θα μπορούσαν να επηρεάσουν τα δεδομένα μη αναμενόμενους τρόπους , μια κοινή αιτία των σφαλμάτων . OOP δέσμες οδηγίες ( μεθόδους ) και τα στοιχεία ( χαρακτηριστικά ) σε « αντικείμενα » που περιορίζει την πρόσβαση στα δικά του στοιχεία. Επαναχρησιμοποίηση κώδικα παρέχεται ορίζοντας μια ιεραρχία στην οποία περισσότερο εξειδικευμένες αντικείμενα κληρονομούν τα χαρακτηριστικά και τη συμπεριφορά από την πιο γενικευμένη αυτά .
Εικόνων Ποιο είναι το επόμενο ;
Η
Από διάτρητες κάρτες για gaming PC με ασύρματη τηλεδιάσκεψης , οι νέες αιτήσεις για υπολογιστές συνεχώς εμφανίζονται . Οι εφαρμογές αυτές συχνά ασχολούνται με νέες μορφές δεδομένων και απαιτούν ένα εξελικτικό άλμα σε μοντέλα προγραμματισμού .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα