Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Α Κατάλογος των Scala Μέθοδοι

Ένα από τα νεότερα αντικειμενοστραφή γλώσσα ονομάζεται " Σκάλα ". Αυτή η γλώσσα έχει πολλές δομικές ομοιότητες με Java , και μάλιστα χρησιμοποιεί το Java Virtual Machine στη λειτουργία του . Αυτό το καθιστά μια δεύτερη γλώσσα που πολλοί προγραμματιστές Java pick up. Όπως και με άλλα προγράμματα αντικειμενοστραφή , λειτουργεί σε μεγάλο βαθμό με τις μεθόδους του αντικειμένου. Μέθοδοι
Η

Στην αντικειμενοστραφή προγραμματισμό, είναι τα ονόματα για συγκεκριμένες λειτουργίες μέσα σε μια τάξη . Αυτές οι μέθοδοι θα διαφέρει από τάξη σε τάξη , όπως οι διαφορετικές κατηγορίες έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν διαφορετικά πράγματα . Ενώ οι προγραμματιστές μπορούν να καθορίσουν τις δικές τους κατηγορίες για τις λειτουργίες ειδικά για τα προγράμματά τους , αντιτάχθηκε προσανατολισμένη γλώσσες όπως Scala επίσης να χρησιμοποιήσετε αντικείμενα για τις βασικές λειτουργίες , όπως η διαχείριση αποθήκευσης αντικειμένων και εκτύπωση κειμένου στην κονσόλα στη γραμμή εντολών based εφαρμογές .
Η
Console
Η

περισσότεροι αρχή Scala προγραμματιστές θα δημιουργήσει κυρίως γραμμή εντολών τερματικού προγράμματα που βασίζονται . Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είναι μόνο οι περισσότεροι γραφικών διεπαφών χρήστη απαιτούν περισσότερο κώδικα από το σύνολο της διάρκειας των προγραμμάτων οι περισσότεροι αρχάριοι » , αλλά απαιτούν την εκμάθηση μια ολόκληρη βιβλιοθήκη GUI πριν ένας προγραμματιστής μπορεί να τα χρησιμοποιήσει . Κατά συνέπεια , μετά τον ορισμό ενός αντικειμένου της κονσόλας , οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν το " println " μέθοδος για να εκτυπώσετε μια γραμμή κειμένου στην κονσόλα . Μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο της " εκτύπωσης " για να εκτυπώσετε ένα αντικείμενο στην κονσόλα , ή τη μέθοδο " Readline " για να επιτρέψει σε έναν χρήστη να εισάγετε μια γραμμή κειμένου από την κονσόλα .

Η Λίστες
Η

τιμές Προγραμματιστές κατάστημα άτομο σε μεταβλητές , και μια σειρά από σχετικά στοιχεία σε δομές που ονομάζονται "λίστες ". Στην Σκάλα , οι κατάλογοι αυτοί λαμβάνουν τη μορφή μιας τάξης από τον τίτλο του " Λίστα ". Μετά στιγμιότυπο ενός αντικειμένου λίστας παράδειγμα , οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν μια σειρά από μεθόδους για να χειριστείτε τα περιεχόμενα της λίστας . Η σύνταξη για τη μέθοδο για να προσθέσετε ένα στοιχείο στη λίστα είναι το " + " το έντυπο " ::: " είναι μια άλλη μορφή της σύνταξης . Οι προγραμματιστές μπορούν επίσης να χρησιμοποιήσουν "drop " μέθοδο για να διαγράψετε ένα συγκεκριμένο αριθμό στοιχείων από τη λίστα , ξεκινώντας από τη λίστα αρχή . Η μέθοδος " μήκος" επιστρέφει επίσης τον αριθμό των στοιχείων ο προγραμματιστής έχει αποθηκευτεί στη λίστα .
Εικόνων Χορδές χαρακτήρων
Η

γλώσσες προγραμματισμού να χρησιμοποιήσετε μια μεταβλητή που ονομάζεται " χαρακτήρα" αποθηκεύουν ατομικό χαρακτήρα , και έγχορδα χαρακτήρα για να αποθηκεύσετε τις πολλαπλές χαρακτήρες λέξεων και προτάσεων . Αυτό είναι επίσης μια κατηγορία στην Scala ονομάζεται " String ", που ένας προγραμματιστής δηλώνει με την ανάθεση μιας σειράς χαρακτήρων , μέσα σε εισαγωγικά , στο όνομα μιας συμβολοσειράς . Οι προγραμματιστές μπορούν να αλλάξουν την υπόθεση όλων των γραμμάτων εντός της συμβολοσειράς από κεφαλαία σε πεζά με τις μεθόδους " toUpperCase " και " toLowerCase . " Scala προγραμματιστές μπορούν επίσης να αντιστρέψετε τη σειρά των χαρακτήρων σε μια συμβολοσειρά με την "αντίστροφη " μέθοδο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα