Open Game Maker 5 και ενεργοποιήστε την προηγμένη λειτουργία κάνοντας κλικ στο " Αρχείο " και "Advanced Mode". 2
Δημιουργήστε ένα νέο σενάριο , κάνοντας δεξί κλικ " Σενάρια " και κάνοντας κλικ στο " Προσθήκη Script . " Αυτό θα ανοίξει το πρόγραμμα επεξεργασίας δέσμης ενεργειών . Στο πλαίσιο Όνομα , πληκτρολογήστε " pauseScript . " Αυτό θα είναι το όνομα με το οποίο Game Maker 5 θα γνωρίζουν γραφή σας
Επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα στο πρόγραμμα επεξεργασίας δέσμης ενεργειών : .
Παύση = true
ενώ ( παύση) {
draw_text ( 10,10 , "Παύση . Πιέστε το πλήκτρο ENTER για να πάτησε " )
screen_refresh ( )
ύπνου ( 500 )
παύση = ! keyboard_check_direct ( vk_enter )
}
το κλειδί για το σενάριο είναι το " while ( παύση) " loop . Εκμεταλλεύεται ένα λεπτό χαρακτηριστικό του Game Maker : ενώ το παιχνίδι είναι μέσα σε ένα σενάριο , δεν κάνει καμία άλλη επεξεργασία . Έτσι, όσο η " while ( παύση ) " βρόχου είναι σε εξέλιξη , τίποτα άλλο δεν μπορεί να συμβεί στο παιχνίδι . Αυτό, στην πραγματικότητα , παύσεις το παιχνίδι . Κάντε κλικ στο κουμπί με το πράσινο σημάδι ελέγχου για να αποθηκεύσετε το σενάριο και κλείστε το πρόγραμμα επεξεργασίας δέσμης ενεργειών.
Εικόνων 3
Δημιουργήστε μια " pauseListener " αντικείμενο , κάνοντας δεξί κλικ "αντικείμενο" και επιλέγοντας "Προσθήκη αντικειμένου ".
Καταργήστε την επιλογή του πλαισίου ελέγχου " Ορατό " και κάντε κλικ στο " Προσθήκη γεγονότος . " Επιλέξτε " πατήστε το πλήκτρο " και " χώρο ".
Κάντε κλικ στην καρτέλα κώδικα και σύρετε το « εκτελέσει το σενάριο " εικονίδιο στις "δράσεις" box.This είναι η εικόνα που μοιάζει με ένα φύλλο χαρτιού με ένα πράσινο βέλος σε αυτό .
Κάντε κλικ στο κουμπί λίστα σενάριο και επιλέξτε το " pauseScript . " Κάντε κλικ στο " OK".
Κάντε κλικ στο OK για να αποθηκεύσετε την " pauseListener " αντικείμενο .
Η
4 Κάντε δεξί κλικ " Rooms" και επιλέξτε "προσθήκη δωμάτιο. " Κάντε κλικ στο πλαίσιο λίστας " Object για να προσθέσετε με το ποντίκι " και επιλέξτε pauseLstener . Κάντε κλικ οπουδήποτε στο χάρτη του δωματίου για να προσθέσετε το pauseListener στο δωμάτιο . Θα πρέπει να προσθέσετε τον ακροατή σε κάθε επίπεδο του παιχνιδιού που μπορεί να διακοπεί με αυτόν τον τρόπο . Θα εμφανιστεί στο χάρτη ως μπλε ερωτηματικό , αλλά θα είναι αόρατη κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα