Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός είναι ένα παράδειγμα προγραμματισμού που χρησιμοποιεί έγκλειστα οντότητες γνωστές ως " αντικείμενα ". Τα αντικείμενα είναι ομάδες χαρακτηριστικών και λειτουργιών που ορίζουν ένα συστατικό στοιχείο του προγράμματος . Για παράδειγμα, ένα «αυτοκίνητο» αντικείμενο θα έχει τα χαρακτηριστικά που ορίζει το χρώμα , το μοντέλο και τη μάρκα του , και θα περιλαμβάνει λειτουργίες όπως η "κίνηση " ή " ανεφοδιασμού ".
Εικόνων Κληρονομικότητα
Η
Αντικειμενοστραφής γλώσσες προγραμματισμού δίνουν αντικείμενα τη δυνατότητα να κληρονομήσουν από άλλα αντικείμενα , καθιστώντας το νέο αντικείμενο ένα υποσύνολο της μητρικής της . Για παράδειγμα , μια "πλατεία " αντικείμενο θα μπορούσε να κληρονομήσει από ένα " σχήμα " αντικείμενο . Η "πλατεία " αντικείμενο θα έχουν στη συνέχεια τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες που ορίζονται στο πλαίσιο του « σχήματος » αντικείμενο , καθώς και κάθε ορίζεται η ίδια .
Η πολυμορφισμός
Η
Ο πολυμορφισμός επιτρέπει στα αντικείμενα να αντιμετωπίζονται με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το πλαίσιο στο οποίο χρησιμοποιούνται . Για παράδειγμα , με πολυμορφισμό , αν μια γραμμή κώδικα χρησιμοποιεί ένα «σχήμα» αντικείμενο , θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιήσει όλα τα αντικείμενα που κληρονομούν από το «σχήμα» αντικείμενο , όπως μια "πλατεία" ή " κύκλο " αντικείμενο .
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα