1 Ανοίξτε το Visual Studio 2008 . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πρόγραμμα για να δημιουργήσετε νέο προπονητή σας. 2
Επιλέξτε " των Windows Form" στο παράθυρο " Visual Studio εγκατεστημένα πρότυπα " και πληκτρολογήστε ένα όνομα για τον εκπαιδευτή σας στο "Όνομα" κείμενο κουτί .
εικόνων 3
Πηγαίνετε στο " Εργαλεία ", επιλέξτε " Choose Toolbox αντικείμενα , κάντε" κλικ " στοιχεία COM " και βρείτε το " Shockwave Flash Object . " Σημειώστε του check -box και κάντε κλικ στο "OK".
Η
4 Μεταβείτε στην καρτέλα "Γενικά" στην αριστερή πλευρά του κύριου παραθύρου του Visual Studio . Σύρετε το " Shockwave Flash Object " πάνω από το χώρο στο πλαίσιο " Φόρμα1 " . Μπορείτε να αλλάξετε το όνομα του νέου αντικειμένου σας από το " Ιδιότητες" παράθυρο .
5
Κάντε κλικ στο " Ιδιότητες ", πηγαίνετε στο " βάσης" και πληκτρολογήστε τη διεύθυνση URL , όπου το παιχνίδι που θέλετε να κάνει έναν εκπαιδευτή για το που βρίσκεται. Μπορείτε να δείτε τη διεύθυνση URL στη γραμμή διευθύνσεων του browser σας , πριν να συνδεθείτε για να παίξετε ένα παιχνίδι . Μόλις συνδεθείτε , οι αλλαγές URL και μια ταινία Flash εμφανίζεται στην οθόνη σας . Μπορείτε βασικά να αλληλεπιδράσει με ένα αντικείμενο Flash για να παίξετε το παιχνίδι .
Η
6 Κάντε κλικ στο κουμπί "Ιδιότητες ", πηγαίνετε στο " ταινία" και πληκτρολογήστε τη διεύθυνση URL στο αντικείμενο Flash. Αυτή είναι η διεύθυνση URL που εμφανίζεται στη γραμμή διευθύνσεων του browser σας αφού συνδεθείτε και να αρχίσετε να παίζετε το παιχνίδι . Θα έχουν συνήθως ένα . " Swf " επέκταση . Είστε δημιουργώντας έναν εκπαιδευτή για ένα παιχνίδι που δεν κρύβει την πηγή αντικείμενο Flash , κι έτσι δεν hacking εμπλέκεται . Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το " . Swf " στη διεύθυνση URL , αναζήτηση για το αντικείμενο Flash σε προσωρινά αρχεία σας στο Internet .
Η 7
Προσθήκη κουμπιών και να γράφουν κώδικα για να μεταβάλλει τις παραμέτρους και τις τιμές που αποστέλλονται από εκπαιδευτής σας . Κάθε παιχνίδι χρησιμοποιεί διαφορετικές παραμέτρους και τις τιμές , έτσι θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα decompiler SWF για να τους βρείτε . Επίσης , κάθε παιχνίδι έχει διαφορετική αρχιτεκτονική, έτσι ώστε ο κώδικας είναι διαφορετική . Ωστόσο , αν και θα πρέπει να έχετε κάποια εμπειρία στον προγραμματισμό , το γράψιμο του κώδικα είναι εύκολο .
8
Debug και να συγκεντρώσει νέο προπονητή στο Visual Studio 2008 και τρέχει κάθε φορά που χρειάζεστε βοήθεια με το παιχνίδι σας .
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα