Διαλέξτε ένα εκπαιδευτικό θέμα που θέλετε το παιχνίδι σας να βοηθήσει τους μαθητές να μάθουν . Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για μια τάξη , οπότε δεν μπορεί να είναι μια μορφή ψυχαγωγίας για χάρη της ψυχαγωγίας . 2
Σχέδιο από τη γραμμή ιστορία για το παιχνίδι σας , καθώς και τις δραστηριότητες που θα βοηθήσει τους μαθητές να μάθουν η περιοχή που επιλέξατε για το παιχνίδι σας για να καλύψει .
εικόνων 3
Αποφασίστε ποια γλώσσα υπολογιστή που θα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε το παιχνίδι
εικόνων C /C + +
Φτηνές 4
Αποφασίστε ποιο λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας , θα πρέπει να το σχεδιασμό για το παιχνίδι σας . Επειδή η C και C + + χρησιμοποιεί διαφορετικές βιβλιοθήκες για διαφορετικά λειτουργικά συστήματα , ο πηγαίος κώδικας δεν θα είναι συμβατά cross-platform .
5
Ο κώδικας του προγράμματος σας , χρησιμοποιώντας ευνόησε ολοκληρωμένο περιβάλλον σας ανάπτυξης (IDE ) ή εκδότης . Εργασία μέσα από όλα debugging σας , καταρτίζουν το πρόγραμμα στο τελικό εκτελέσιμο αρχείο και να οργανώσει όλα τα δικαιολογητικά αρχεία ή φακέλους του προγράμματος σας θα πρέπει να τρέξει .
Η 6
Γράψτε έξω ένα αρχείο κειμένου άδειας χρήσης τελικού χρήστη , δηλώνοντας σαφώς ότι σας πρόγραμμα είναι δωρεάν λογισμικό, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να διανεμηθεί ελεύθερα . Συμπεριλάβετε το αρχείο στον κατάλογο του προγράμματός σας .
Η 7
Συμπίεση τον κατάλογο που κατέχουν εκτελέσιμο σας και σε όλα τα συμπληρωματικά αρχεία και φακέλους . Μπορείτε να βρείτε ένα μέσο με το οποίο να το κάνετε αυτό στην ενότητα "Πόροι " παρακάτω .
8
Ανεβάστε συμπιεσμένο αρχείο σας σε ένα web server για τους δασκάλους για να κατεβάσετε .
Εικόνων Java
Τετάρτη 9
Ανοίξτε τον αγαπημένο σας Java IDE ή επεξεργαστή κειμένου και να γράψουν από τον πηγαίο κώδικα για το πρόγραμμά σας . Η γλώσσα Java είναι γραμμένο με τέτοιο τρόπο ώστε ο κώδικας που γράφετε θα εκτελέσει σε οποιοδήποτε υπολογιστή με το περιβάλλον εκτέλεσης Java .
Η 10
Ολοκληρώστε τη διαδικασία της δοκιμής και τον εντοπισμό σφαλμάτων το πρόγραμμά σας , στη συνέχεια, την κατάρτιση κώδικα σας σε ένα αρχείο Java τάξη .
Η 11
Ετοιμάστε τη μέθοδο παράδοσης του προγράμματός σας . Για τα προγράμματα Java , μπορείτε να συμπιέσετε είτε το αρχείο τάξη και να τη δημοσιεύσει σε ένα δικτυακό τόπο για λήψη σαν ένα C /C + + αρχείο , ή μπορείτε να δημοσιεύσετε το αρχείο τάξη στο website σας σαν ένα applet . Αυτό θα αφήσει τους μαθητές να τρέξει το πρόγραμμα μέσω web browsers . Εάν θέλετε να δημιουργήσετε ένα applet , χρησιμοποιήστε την ακόλουθη ετικέτα HTML :
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα