Δημιουργήστε μια μοναδική κάρτα για κάθε παίκτη που συμμετέχει στο γύρο του bingo σε πέντε από πέντε συστοιχία . Κάθε κάρτα διαθέτει πέντε στήλες και πέντε σειρές , με τυχαίους αριθμούς . Η πρώτη στήλη διαθέτει πέντε αριθμούς από 1 έως 15 , το δεύτερο 16 έως 30 , η τρίτη 31 έως 45 , η τέταρτη 46 έως 60 και το πέμπτο 61 εώς 75 . Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσετε έναν πίνακα για την αποθήκευση , σε αντίθεση με 25 μοναδικές μεταβλητές , έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί αργότερα βρόχους για να ελέγξετε τις κάρτες για τους νικητές . 2
Δημιουργήστε ένα Boolean , ή αληθές /ψευδές , μεταβλητή πίνακα για κάθε κάρτα , για να εκπροσωπήσει, εάν οι κηλίδες σε μία δεδομένη κάρτα κληθεί ή όχι .
εικόνων 3
Mark ανοικτά κάθε ελεύθερων χώρων σε κάθε κάρτα από την αποβίβασή τους σε "true " τιμές . Για παράδειγμα, η κεντρική πλατεία είναι τυπικά ένα ελεύθερο χώρο, και έτσι η ( 2 , 2 ) θέση σε κάθε συστοιχία θα οριστεί σε αληθές , να αντιπροσωπεύουν την τρίτη γραμμή και τρίτο χώρο στήλης , όπως συστοιχίες αρχίζουν με ( 0 , 0 ) για χαμηλότερο μεταβλητό τους .
Η 4
τυχαία δημιουργήσει έναν ακέραιο αριθμό μεταξύ 1 και 75 , που δεν έχει προηγουμένως έχουν δημιουργηθεί σε αυτό το παιχνίδι . Μια Boolean πίνακα με 75 θέσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να παρακολουθείτε αν ένας αριθμός ονομαζόταν ή όχι .
5
Mark ανοικτά κάθε πλατείες στις κάρτες των παικτών που ταιριάζουν με τον αριθμό που ονομάζεται . Δεδομένου ότι οι κάρτες αποθηκεύονται ως πίνακες , μπορείτε να το κάνετε αυτό γρήγορα χρησιμοποιώντας βρόχους που εξετάζω κάτω από την στήλη ότι ο αριθμός θα μπορούσε ενδεχομένως να φαίνεται σε κάθε κάρτα .
Η 6
Ελέγξτε όλες τις κάρτες για τον νικητή . Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να κερδίσετε στο bingo , που κυμαίνονται από μια ευθεία γραμμή , είτε οριζόντια , κάθετα ή διαγώνια , να απαιτούν ένα κάλυμμα παίκτη και τις τέσσερις γωνίες , τα σύνορα ή μια πλήρη συσκότιση . Για τις περισσότερες μεθόδους της νίκης , μια σειρά από ένθετα βρόχους θα είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να ελέγξετε για τον νικητή .
Η 7
Δημιουργήστε ένα νέο τυχαίο αριθμό, εάν δεν βρεθεί νικητής .
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα