Ορίστε " n" , όπως το μέγεθος του πίνακα πολλαπλασιασμού , το πρόγραμμα θα δημιουργήσει , όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα :
int n = 6 ?
2
να αναγνωρίσει μια σειρά ακεραίων Java να περιέχει τον πίνακα πολλαπλασιασμού , όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα :
int [ ] [ ] multTable = new int [ n +1 ] [n +1] ?
εικόνων 3
προετοιμαστεί τα περιεχόμενα του πίνακα πολλαπλασιασμού να ανταποκρίνεται στον ορισμό της, όπως στο ακόλουθο δείγμα κώδικα :
για ( int i = 1 ? i <= n ? i + + )
για ( int j = 1 ? j <= n ? j + + )
multTable [ i ] [ j ] = i * j ?
Η 4
Βεβαιωθείτε ότι το τμήμα του κωδικού σας, που δημιουργεί πίνακες πολλαπλασιασμού μοιάζει με το ακόλουθο ( υποθέτοντας ότι " n" είναι ίσο με " 6 " ) :
int n = 6 ?
int [ ] [ ,"> Vevaio̱theíte óti to tmí̱ma tou ko̱dikoú sas, pou di̱miourgeí pínakes pollaplasiasmoú moiázei me to akóloutho ( ypothétontas óti " n" eínai íso me " 6 " ) :̱
int n = 6 ?̱
int [ ] [ ] multTable = new int [ n +1 ] [n +1] ?
για ( int i = 1 ? i <= n ? i + + )
για ( int j = 1 ? j = n ? j + + )
multTable [ i ] [ j ] = i * j ?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα