1 Δημιουργήστε ένα νέο αντικείμενο που ονομάζεται " obj_enemyTimer " . Αυτό το αντικείμενο δεν θα έχει μια sprite που συνδέονται με αυτό . 2
Κάντε κλικ στο " Προσθήκη γεγονότος " και επιλέξτε το " Δημιουργία " εκδήλωση . Με αυτό το γεγονός τόνισε , κάντε κλικ και σύρετε το εικονίδιο « Ρύθμιση συναγερμού " από την καρτέλα " Main2 " στο " Ενέργειες " παράθυρο . Ένα νέο παράθυρο θα εμφανιστεί. Πληκτρολογήστε την ώρα που θέλετε το παιχνίδι να περιμένει πριν κάνει την πρώτη του εχθρού . Ο χρόνος μετράται σε βήματα? Υπάρχουν 30 βήματα για ένα δευτερόλεπτο . Αν θέλετε ένα τυχαίο χρονικό διάστημα , τύπου " τυχαία ( [time ] ) ", όπου " [time ] " είναι η μέγιστη περίοδος αναμονής σε βήματα . Σημειώστε ότι το « όχι σε συναγερμό : " πεδίο έχει ρυθμιστεί από προεπιλογή για την ομάδα συναγερμού 0 . Μπορείτε να το αλλάξετε αν θέλετε . Πατήστε το πλήκτρο " OK".
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο " Προσθήκη γεγονότος " και πάλι και επιλέξτε "Alarm" και "Alarm 0 . " Κάντε κλικ και σύρετε ένα άλλο εικονίδιο "Set Alarm" στο " Ενέργειες " παράθυρο και πληκτρολογήστε τις τιμές από το προηγούμενο βήμα . Επίσης κλικ και σύρετε το "Create Instance " εικόνα από την καρτέλα " Main1 " . Επιλέξτε τον εχθρό που θέλετε να αναπαράγονται από το " Object" drop-down μενού και εισάγετε το Χ και Υ συντεταγμένες όπου θέλετε ο εχθρός να αναπαράγονται . Κάντε κλικ στο " OK".
Η
4 Ανοίξτε το δωμάτιο που θέλετε οι εχθροί να εμφανίζεται in Κάντε κλικ και σύρετε το " obj_enemyTimer " από τη λίστα αντικειμένων στην αριστερή πλευρά της οθόνης για να σας δωμάτιο, όπου θέλετε οι εχθροί για να εμφανιστούν . Ένα μικρό κύκλο με ένα " ; " Θα εμφανιστεί , υποδεικνύοντας ότι το αντικείμενο είναι εκεί, αλλά δεν έχει καμία sprite . Ο κύκλος δεν θα είναι ορατό όταν παίζετε το παιχνίδι .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα