1 Ανοίξτε ένα αρχείο C + + πρόγραμμα . Τοποθετήστε τον κέρσορα στο πάνω μέρος του αρχείου 2
Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : .
# Include # include using namespace std ? οι γραμμές αυτές περιλαμβάνουν τα απαραίτητα αρχεία header και να ορίσετε το namespace που χρησιμοποιείται Τοποθετήστε το δρομέα στο σημείο όπου θέλετε να ελέγξετε . για παλίνδρομες . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : λέξη string? Bool παλίνδρομο ? Cout <<" Πληκτρολογήστε μια συμβολοσειρά : " ? Cin > > λέξη? Η πρώτη γραμμή δημιουργεί μια μεταβλητή συμβολοσειράς . Η δεύτερη δημιουργεί ένα Boolean μεταβλητή που κρατά την αξία του αν η συμβολοσειρά είναι παλίνδρομο ή όχι . Η τρίτη γραμμή ζητά από το χρήστη να πληκτρολογήσει ένα string και το τέταρτο αποθηκεύει στη μεταβλητή συμβολοσειράς 4 Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : για ( int x = 0 ? X . αν ( λέξη [ x ] = '') { αν ( tolower ( λέξη [ x ] ! ) = tolower ( ! λέξη [ word.length ( ) - ( x +1 ) ] ) ) { παλίνδρομο = false ? σπάσει? } else { παλίνδρομο = true ? } } } Ο βρόχος ξεκινά τον έλεγχο της συμβολοσειράς . Η πρώτη δήλωση εάν οι έλεγχοι για να δούμε αν ο χαρακτήρας είναι ένας χώρος . Αν ναι , το προσπερνάει . Η επόμενη εντολή if μετατρέπει το string σε πεζά και ελέγχει το κατά την αντιστραφεί εγχόρδων, χαρακτήρα προς χαρακτήρα . Εάν οποιοδήποτε από τους χαρακτήρες δεν ταιριάζουν, η συνάρτηση σπάει καθώς το κορδόνι δεν είναι ένα παλίνδρομο . Διαφορετικά, είναι ένα παλίνδρομο και η Boolean μεταβλητή έχει οριστεί σε αληθές Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : . Αν ( παλίνδρομο ) cout <<" Το string είναι μια παλίνδρομο " ? άλλο δικαστήριο <<" Η σειρά δεν είναι παλίνδρομο " ? Αυτές οι γραμμές ελέγχουν τη μεταβλητή παλίνδρομο και αν είναι αλήθεια , ενημερώνει το χρήστη το string είναι μια παλίνδρομο . Αν όχι , λέει ο χρήστης δεν είναι . Ανοίξτε ένα νέο πρόγραμμα της Visual Basic . Κάντε διπλό κλικ οι έλεγχοι Label , TextBox και κουμπί για να προσθέσετε ένα από το καθένα στη φόρμα . Τακτοποιήστε τους όπως θα θέλατε . 7 Κάντε διπλό κλικ στο " Button1 " ελέγχου για να ανοίξετε το " Button1_Click " υπορουτίνα . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : Dim μπροστά As String = UCase ( TextBox1.Text ) εμπρός = Αντικατάσταση ( προς τα εμπρός , " " , "") Dim πίσω Όπως String = StrReverse (προς τα εμπρός ) Η πρώτη γραμμή δημιουργεί μια μεταβλητή συμβολοσειράς . Παίρνει το μήνυμα που πληκτρολογεί ο χρήστης στο πλαίσιο κειμένου και μετατρέπει τους χαρακτήρες σε κεφαλαία . Η δεύτερη γραμμή αφαιρεί όλα τα κενά στην ακολουθία . Η τρίτη γραμμή κάνει ένα αντίγραφο της αρχικής σειράς, αλλά αντιστρέφει τους χαρακτήρες Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα : . Εάν τα εμπρός προς τα πίσω = Τότε Label1 . text = " Η συμβολοσειρά είναι παλίνδρομο . " Else Label1.Text = " Η σειρά δεν είναι ένα παλίνδρομο . "
εικόνων 3
Η
5
Εικόνων Visual Basic
6
Η
8
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα