Βρείτε το όνομα της κατηγορίας . Αυτό μπορεί να είναι σχεδόν οτιδήποτε, αρκεί να μην είναι μια κωδική λέξη που διατίθενται από C + + ήδη . Θα ξέρετε ότι είναι το όνομα της κατηγορίας , διότι θα είναι δίπλα στη λέξη-κλειδί «κατηγορία» και θα έχουν σγουρά στήριγμα δίπλα του για να περικλείουν τον κωδικό για την κατηγορία. Ένα παράδειγμα θα ήταν τάξη ExampleClass {
//Κωδικός σας εδώ } . Στην περίπτωση αυτή, η ονομασία της κατηγορίας είναι ExampleClass . 2
Αναζητήστε το όνομα της κλάσης σας αλλού . Περιπτώσεις μιας κατηγορίας θα ορίζεται ως το όνομα της κατηγορίας και , στη συνέχεια, το όνομα της εμφάνισης . Σε αυτή την περίπτωση θα μοιάζουν ExampleClass newInstance ? Κάθε φορά που βρίσκετε το όνομα της κατηγορίας που αναγράφεται δίπλα σε ένα όνομα ή λέξη-κλειδί που έχετε βρει μια εμφάνιση της κλάσης που δημιουργείται
εικόνων 3
τώρα που έχετε βρει τα ονόματα από τις περιπτώσεις της κατηγορίας μπορείτε να αρχίσετε να προσδιορίσει τις περιπτώσεις σε άλλα σημεία του προγράμματος . Εάν το όνομα του μια περίπτωση είναι newInstance και θα δείτε τη γραμμή του κώδικα newInstance.getString ( ) ? Τότε ξέρεις ότι ένα στιγμιότυπο της κλάσης ExampleClass όνομα newInstance έχει τη μέθοδο GetString ( ) την κάλεσε . Στη συνέχεια μπορείτε να πάτε στον ορισμό ExampleClass και ανακαλύψτε τι GetString ( ) κάνει .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα