Δημιουργήστε μια κλάση για τη δοκιμή . Προς το παρόν , μια απλή αρκεί
δημόσια τάξη TestClass {
public int addInts ( int a, int b ) {
επιστρέψει α + β ? .
} }
2
Προσθέστε μια νέα μονάδα ελέγχου στο έργο σας . Στο Eclipse , μπορείτε να το κάνετε αυτό απλά κάνοντας δεξί κλικ στο φάκελο πηγή σας , επιλέγοντας " Νέο" από το μενού περιβάλλοντος , και επιλέγοντας " JUnit Test Case" από το υπο - μενού . Στο παράθυρο διαλόγου , βεβαιωθείτε ότι " New JUnit 4 Test " είναι επιλεγμένο , το όνομα των test " TestClassTests " και κάντε κλικ στο " Τέλος". Μπορεί να σας ζητηθεί να προσθέσετε JUnit 4 στην πορεία κατασκευής σας? Αν ναι , να προχωρήσει και να το προσθέσετε
εικόνων 3
Τροποποιήστε το αρχείο TestClassTests σας για να ληφθούν υπόψη τα ακόλουθα :
. εισαγωγή στατική org.junit.Assert.assertEquals ?
org.junit.Test εισαγωγής ?
TestClassTests δημόσια τάξη {
@ Test
ensureAddIntsReturnsCorrectValue public void ( ) {
τελική TestClass tc = νέα TestClass ( ) ?
τελική int exp = 11 ?
τελική int res = tc.addInts ( 5 , 6 ) ?
assertEquals ( exp , res ) ?
} }
Αυτό αποτελεί το βασικό πλαίσιο μιας μονάδα ελέγχου . Έχετε εντοπίσει μια μέθοδο ως "test" σας (χρησιμοποιώντας το @ Test χαρακτηριστικό) , προετοιμαστεί τι είστε δοκιμές , εκτελέστε τη δοκιμή , και στη συνέχεια να επικυρώσει τα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας τη μέθοδο assertEquals . Σημειώστε την "εισαγωγή στατική ... " γραμμή στο πάνω μέρος ? αυτό σας επιτρέπει να αναφέρετε τη μέθοδο assertEquals σαν να ήταν μια στατική μέθοδο της τρέχουσας κατηγορίας , ακόμα κι αν είναι μέρος της τάξης Παρέμβαση JUnit του
Η 4
Διενεργείται δοκιμή σας , είτε . κάνοντας δεξί κλικ στον πηγαίο κώδικα σας , επιλέγοντας "Εκτέλεση ως" από το μενού περιβάλλοντος , στη συνέχεια, επιλέγοντας " JUnit Test" από το υπομενού ? ή κρατώντας "Alt " και " Shift" και πατήστε το πλήκτρο " Χ ", στη συνέχεια, αφήστε όλους και πατήστε το πλήκτρο " T. "
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα