Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να χρησιμοποιήσετε το ηθοποιών σε Java

Casting , στον προγραμματισμό , είναι η διαδικασία της μετατροπής από ένα πρωτόγονο τύπο δεδομένων σε μια άλλη . Οι περισσότεροι αριθμητικά , και μερικές μη - αριθμητική , πρωτόγονων τύπων δεδομένων σε Java μπορεί να ρίχνει μεταξύ τους με τη σύνταξη C - στυλ προσθέτοντας το όνομα του επιθυμητού τύπου δεδομένων μέσα σε παρένθεση σε μια έκφραση . Casting με τα αντικείμενα είναι πιο περίπλοκη , και περιλαμβάνει την ανάγνωση των σε απευθείας σύνδεση JavaDocs για τις τάξεις για να βρείτε τις κατάλληλες μεθόδους ( εάν υπάρχουν ). Οδηγίες
Η 1

Open " NetBeans " και κάντε κλικ στο "Αρχείο" και " Νέα Τάξη ". 2

Τύπος " psvm "για να δημιουργήσετε μια κύρια μέθοδο
εικόνων 3

Προσθέστε τον ακόλουθο κώδικα για την κύρια μέθοδο : .

διπλό d = 83.45 ? .

//Cast d για να επιπλέουν τύπο δεδομένων

float f = ( float ) d ?

//Cast d σε int τύπου δεδομένων . Η τιμή θα πρέπει να περικοπεί σε μόλις " 83 ".

Int i = ( int ) d ?

//Πρωταγωνιστές σε σύντομο

σύντομο s = ( σύντομη ) d ?

//Πρωταγωνιστές σε char . Το αποτέλεσμα θα είναι η επιστολή με την τιμή ASCII του 83 : το γράμμα «S»

char c = ( char ) d ?
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα