Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να Καθορίστε ένα Interface σε UML

Προγραμματιστές χρησιμοποιούν το Unified Modeling Language ( UML ) στο διάγραμμα βάσεις δεδομένων . Στη μορφή UML , θα εκπροσωπήσει πίνακες της βάσης δεδομένων , όπως κουτιά , και στηλών ως σειρές σε κάθε κουτί . Μπορείτε να τραβήξει τα βέλη που συνδέουν πίνακες που θα δείχνουν τις σχέσεις μεταξύ των τάξεων . Διασυνδέσεις , που μπορεί να αντιπροσωπεύουν τη χρήση UML , σας επιτρέπουν να δείχνουν ότι ένας τύπος δεδομένων που περιέχονται σε έναν πίνακα πληροί ορισμένα προκαθορισμένα και αυθαίρετα κριτήρια . Δεδομένου ότι ένα μοντέλο βάσης δεδομένων συνήθως πρέπει να περιλαμβάνει μια στήλη για κυριολεκτικά κάθε κομμάτι των δεδομένων που χρησιμοποιούνται σε μια εφαρμογή, οι μηχανικοί βάσεων δεδομένων χρησιμοποιούν διαγράμματα βάσης δεδομένων για να μειώσει την πολυπλοκότητα , να διευκολύνουμε τη διαδικασία σχεδιασμού , και να επικοινωνούν τα σχέδιά τους με τους άλλους . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Χαρτί
Μολύβι
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Σχεδιάστε ένα ψηλό ορθογώνιο να εκπροσωπεί το περιβάλλον και τα μέλη της .
Η 2

Γράψτε τη λέξη " interface " πέρα από την κορυφή του box . Τοποθετήστε δύο <σημάδια στα αριστερά του και δύο > πινακίδες στα δεξιά του .
Εικόνων 3

Γράψτε το όνομα του interface , και σχεδιάστε μια οριζόντια γραμμή .
Η 4

Λίστα κάθε μέλος της διεπαφής αμέσως κάτω από την οριζόντια γραμμή . Ορισμένοι προγραμματιστές τοποθετήσετε ένα + υπογράψει αμέσως πριν από το όνομα του κάθε μέλους . Άλλοι τοποθετούν το άνω και κάτω τελεία που ακολουθείται από μια σύντμηση για να δηλώσει τον τύπο δεδομένων του κάθε μέλους .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα