1 Κάντε κλικ στο εικονίδιο των Windows "Start ", επιλέξτε " Όλα τα προγράμματα , " τότε " Microsoft Visual Studio 2010 Express . " Κάντε κλικ στο " Microsoft Visual C + + 2010 Express . " 2
Κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" , και πλοηγηθείτε στο " Νέο ". Κάντε κλικ στο " Project" για να ανοίξει το νέο παράθυρο του έργου .
Εικόνων 3
Κάντε κλικ στο " Win32 " στο εγκατεστημένα πρότυπα προβολή δέντρου στην αριστερή πλευρά του παραθύρου διαλόγου . Κάντε κλικ στο " Win32 εφαρμογή κονσόλας . " Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το έργο ( για παράδειγμα , " armstrong " ) στο "Name : " πεδίο προς το κάτω μέρος του πλαισίου διαλόγου . Κάντε κλικ στο " OK" για να ανοίξετε το παράθυρο διαλόγου " Win32 Application Wizard" . Κάντε κλικ στο " Τέλος". Αν και αυτό είναι ένα C + + πρόγραμμα , ο κωδικός στο επόμενο βήμα είναι καθαρή C.
4
Αντικαταστήστε τον προεπιλεγμένο κωδικό που εμφανίζεται στον επεξεργαστή με τον ακόλουθο κώδικα :
# include " stdafx.h "
# include # include # include int main ( ) { int x = 0 , y = 0 , ποσό = 0 ? int n , l ? χαρα num [ 64 ] ? /* Ρωτήστε για μια σειρά * / printf ( "Παρακαλώ εισάγετε έναν αριθμό : " ) ? scanf_s ( "% d" , & n ) ? /* Υπολογίστε τον αριθμό των ψηφίων κάνοντας /* σε μια αλυσίδα * / sprintf_s ( num , " % d " , n)? l = strlen ( αριθμός ) ? /* Υπολογίστε άθροισμα των l - ου αρμοδιότητες των ψηφίων του * / y = n ? ενώ ( y > 0 ) { x = y % 10 ? άθροισμα = άθροισμα + ( int ) pow ( ( float ) x , ιβ) ? y = y/10 ? } /* Είναι το άθροισμα των ισχύων το ίδιο με τον αρχικό αριθμό ; * / αν ( άθροισμα == n ) printf ( "% d είναι ένας αριθμός Armstrong \\ n ". , n)? άλλο printf ( "% d δεν είναι αριθμός Armstrong \\ n ". , n)? επιστροφή 0? } Πατήστε " F7 " ή κάντε κλικ στο μενού " Debug " και " Build Solution " να καταρτίσει το πρόγραμμα και να δείξει το αποτέλεσμα στο παράθυρο εξόδου προς το κάτω μέρος της Visual C + + : ========== Build : 1 πέτυχε , απέτυχε 0 , 0 up-to - ημερομηνία , 0 παραλείπεται ========== Αν το αποτέλεσμα είναι " 0 πέτυχε " και στη συνέχεια μια σειρά από αποτυχίες, ελέγξτε τον κωδικό που έχετε εγγράφονται και βεβαιωθείτε ότι είναι ταυτόσημη με την κώδικα στο Βήμα 4 . Πατήστε το πλήκτρο "Ctrl + F5 " για να εκτελέσετε το πρόγραμμα . Εισάγετε έναν ακέραιο αριθμό , όταν εμφανίζεται ένα μαύρο παράθυρο κονσόλας και σας ζητά να . Το αποτέλεσμα του υπολογισμού εμφανίζεται .
5
Η 6
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα