Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να Μετάβαση σε ActionScript

ActionScript είναι η γλώσσα προγραμματισμού για το Adobe Flash Player run-time περιβάλλον . Επιτρέπει την αλληλεπίδραση , την επεξεργασία δεδομένων και άλλες λειτουργίες σε εφαρμογές Flash . ActionScript εκτελείται από το Action Script Virtual Machine , το οποίο περιλαμβάνεται στο Flash Player . Προγραμματιστές με βασικές γνώσεις αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού μπορεί εύκολα να αναπτύξει με τη γλώσσα ActionScript . Σε σύγκριση με ActionScript 2.0 , ActionScript 3.0 είναι object-oriented και έχει σχεδιαστεί για να δημιουργήσετε πολύπλοκες εφαρμογές που χρησιμοποιούν σύνολα δεδομένων . Για να προγραμματίσετε χρησιμοποιώντας ActionScript , θα πρέπει να έχετε το Adobe Flash Professional CS5.5 εγκατεστημένο στον υπολογιστή σας . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Flash
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Κάντε διπλό κλικ στο εικονίδιο του Flash Professional στην επιφάνεια εργασίας για να το ανοίξετε . 2

Ετοιμάστε μια εικόνα , όπως μια μπάλα . Πηγαίνετε στο "Βιβλιοθήκη" στο δεξί τμήμα του παραθύρου σας . Τοποθετήστε την εικόνα στη βιβλιοθήκη κάνοντας κλικ στο εικονίδιο add . Κάντε κλικ στο " Αρχείο" και " Νέο" για να δημιουργήσετε ένα νέο αρχείο flash . Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το αρχείο flash . Κάντε κλικ στο " Βιβλιοθήκη " και επιλέξτε την εικόνα κάνοντας κλικ σε αυτό . Σύρετε το στην κενή περιοχή του αρχείο flash σας . Κάντε κλικ στο " Layer1 " στην ενότητα " Timeline " . Μετονομασία ως " κινούμενο αντικείμενο . "
Εικόνων 3

Κάντε ξανά κλικ στην εικόνα και πηγαίνετε στο " Ιδιότητες". Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το παράδειγμα , όπως « το ποδόσφαιρο . " Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα και μετονομάστε το " AS3 . " Κάντε κλικ στο "Windows" και στη συνέχεια " Ενέργειες " για να μπείτε στο παράθυρο " ΔΡΑΣΕΙΣ - FRAME " .
Η

4 Καθορίστε τις μεταβλητές , συμπεριλαμβανομένης jumpspeed και τη συντεταγμένη y του άλματος spot : Jumpspeed = 0 ? startY = _y ?
5

Κάντε το άλμα μπάλα σε κάποιο σταθερό σημείο της οθόνης μέσω εισάγοντας τον κωδικό σε onClipEvent ( enterFrame ) : Αν ( isJumping ) { _y + = jumpSpeed ​​? JumpSpeed ​​+ = 1 ? Αν ( _y > = startY ) { _y = startY ? isJumping = false ? στροφές = 6 ? } }
Η 6

Εισάγετε τον παρακάτω κώδικα για να ελέγχουν την κυκλοφορία της μπάλας : πατήστε το δεξί ή το αριστερό βέλος για να αλλάξετε την κατεύθυνση κίνησης της μπάλας

Αν ( Key.isDown ( Key.LEFT ) ) { Play ( ) ? . _x - = ταχύτητα? _xscale = -500 ? Else { Αν ( Key . isDown ( Key.RIGHT ) ) { Play ( ) ? _x + = ταχύτητα? _xscale = 500 ? } } }
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα