Ορίστε μια μεταβλητή . Για παράδειγμα
x = 1
σημαίνει ότι ο αριθμός 1 αποθηκεύεται στη μεταβλητή x . 2
Δημιουργήστε ένα βρόχο των οποίων οι συνθήκες είτε θα είναι πάντα αλήθεια , ή ποτέ δυνατόν να επιτευχθούν . Για παράδειγμα , η κατάσταση
ΑΝ x ! = 2
θα είναι πάντα αλήθεια , καθώς το x ορίζεται ως 1 , έτσι ώστε η δήλωση x = 2 δεν θα είναι αληθινό .
η κατάσταση
while x > 1
ποτέ δεν θα είναι επίσης αλήθεια , καθώς το x δεν θα είναι μεγαλύτερη από το 1 ( όπως η μεταβλητή x ορίζεται ως το 1 ) .
με 3
Δημιουργήστε μια εντολή που πρέπει να εκτελεστεί εντός του βρόχου . Για παράδειγμα, γράψτε τη δήλωση " Αυτό είναι ένα άπειρο βρόχο» στο εσωτερικό του βρόχου . Σε ψευδοκώδικα , το σύνολο του προγράμματος μπορεί να μοιάσει με αυτό το
x = 1
ενώ x > 1
ΕΞΟΔΟΣ Αυτό είναι ένα άπειρο βρόχο ?
Η 4
Εκτελέστε τον κώδικα . Όταν το κάνετε αυτό , η δήλωση « Αυτό είναι ένα άπειρο βρόχο " θα εξόδου στο τερματικό υπολογιστή σας άπειρες φορές ( ή μέχρι να σταματήσει τον κώδικα από το τρέξιμο) .
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα