Καθορίστε υποκατηγορίες της χαρακτηριστικής για την οποία θέλετε να δημιουργήσετε ένα ευρετήριο . Εάν θέλετε να δημιουργήσετε ένα ευρετήριο για τον αθλητισμό , για παράδειγμα , αυτές οι υπο- κατηγορίες θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν τη δύναμη , την ευκινησία , την ταχύτητα και την αντοχή . 2
Δημιουργήστε μια ακέραια μεταβλητή . Χρήστη του προγράμματος σας θα εισέλθει σε μια βαθμολογία για κάθε μία από τις κατηγορίες αυτές , και αυτή η μεταβλητή θα αποθηκεύσει το άθροισμα αυτών των αποτελεσμάτων .
Εικόνων 3
Δημιουργήστε μια ξεχωριστή γραμμή στο πρόγραμμά σας , ζητώντας από το χρήστη να εισάγετε έναν αριθμό μεταξύ 0 και 100 για κάθε υποκατηγορία του χαρακτηριστικού θα καταλήξει .
Η 4
Προσθέστε τον αριθμό που εισήγαγε ο χρήστης στον μεταβλητή που δημιουργήθηκε για να αποθηκεύσετε το συνολικό σκορ αφού ο χρήστης εισάγει μια βαθμολογία για κάθε επιμέρους κατηγορία.
5
Εκτυπώστε το αποτέλεσμα της εξίσωσης " άθροισμα /n" όπου " sum" είναι η τιμή της μεταβλητής η οποία κατέχει το σύνολο του κάθε υποκατηγορία σκοράρει η χρήστης εισάγει , και " n" είναι ο συνολικός αριθμός των υπο- κατηγορίες για τις οποίες ο χρήστης εισάγει σκορ . Για παράδειγμα , αν είχατε το χρήστη να εισάγετε βαθμολογίες για έξι επιμέρους κατηγορίες , τότε ο n θα είναι έξι . Το αποτέλεσμα αυτής της εξίσωσης θα είναι ο δείκτης για το θέμα ο χρήστης χρησιμοποιούσε το δείκτη σας για να ταξινομήσει .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα