Δηλώστε το DirectX pixel shader στο πρόγραμμά σας :
PixelShader = καταρτίζουν ps_1_1 OurFirstPixelShader ( ) ?
Αυτό θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε pixel shader του προγράμματος με το δικό σας πρόγραμμα . Ωστόσο , μόνο υπολογιστές με DirectX που είναι εγκατεστημένη στους υπολογιστές τους , θα είναι σε θέση να τρέξει το πρόγραμμα . 2
Πληκτρολογήστε το βασικό πρότυπο που θα πρέπει να εισαχθεί στην αρχή του κάθε κωδικού που χρησιμοποιείται με το pixel shader , ακριβώς κάτω από το αντικείμενο που θέλετε να αλλάξετε τα εικονοστοιχεία :
struct { PSInput float4 Pos : SV_Position ? float3 Κανονικό : NORMAL ? float2 Texcoord : TEXCOORD0 ? float4 WorldPos : ΘΕΣΗ ? } ?
float4 PixelShader ( σε PSInput ) : SV_Target {
για παράδειγμα , εάν θέλετε να αλλάξετε τα εικονοστοιχεία της υφής , αυτό θα πρέπει να τοποθετηθεί και μετά φαίνεται στον κώδικα
εικόνων 3
. Πληκτρολογήστε τις εντολές του με την ενέργεια που θέλετε να εκτελέσετε στο pixel . Για παράδειγμα :
float4 Χρώμα = g_Tex.Sample ( g_Sampler , In.Texcoord ) ?
Float3 Vray = ( float3 ) ( g_LightPos - In.WorldPos ) ?
Float FDOT = max ( 0.0f , τελεία ( ομαλοποίηση ( Vray ) , ομαλοποίηση ( In.Normal ) ) ) ?
επιστρέψει Color * FDOT ? }
το παράδειγμα αυτό καθιστά φαίνεται η υφή Tex.Sample ελαφρύτερο από ό, τι συνήθως. Για να ολοκληρώσετε αυτό το βήμα , θα πρέπει να έχετε μια πλήρη γνώση των εντολών C .
Η
4 Αποθηκεύστε το αρχείο για να διατηρήσετε τις αλλαγές σας .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα