Κατανόηση η δήλωση ή κατηγορία πρωτοτύπων , όπως φαίνεται παρακάτω . Η πρώτη παράμετρος , TYPE , καθορίζει το είδος των αντικειμένων που είναι αποθηκευμένα και επιστρέφεται από τη συστοιχία . Η δεύτερη παράμετρος , ARG_TYPE , δηλώνει το είδος των επιχειρημάτων που χρησιμοποιούνται για την πρόσβαση σε ένα αντικείμενο. Συχνά , ARG_TYPE είναι μια αναφορά στην πρώτη παράμετρο . Εκείνοι με τη γνώση του Καθιερωμένου Προτύπου Βιβλιοθήκη καθαρή C + + θα παρατηρήσετε ομοιότητα του πρωτοτύπου MFC CArray με εκείνη του δοχείου Χάρτης :
πρότυπο κατηγορίας CArray : δημόσια CObject 2
ξέρετε τα βασικά της MFC CArray . Η ευρετηρίαση είναι μηδενική βάση . Δηλαδή, το πρώτο στοιχείο είναι στη θέση 0 , ενώ το τελευταίο στοιχείο είναι στη θέση " array_size - 1 . " Εάν το αντικείμενο είναι CArray μεγέθους 10 , στη συνέχεια, το τελευταίο στοιχείο της είναι στην θέση 9 . Το μέγεθος του πίνακα μπορεί να προκαθοριστεί , ή τα στοιχεία που μπορούν να προστεθούν ένα προς ένα , επιτρέποντας στον πίνακα για να μεγαλώσει πέρα σημερινό του μέγεθος . Οι εκχωρήσεις μνήμης είναι συνεχόμενα από προεπιλογή , μέχρι να γίνει υπέρβαση του τομέα της μνήμης .
Εικόνων 3
Pre - εκχώρηση μνήμης για τον πίνακα . Μήπως αυτό το δικαίωμα μετά τη δήλωση . Ακόμα κι αν δεν γνωρίζετε το μέγεθος του πίνακα θα φτάσει , κάνει μια φιλελεύθερη εκτίμηση . Προ - κατανομή διατηρεί ένα συνεχές ( συνεχής) περιοχή μνήμης όπου η συστοιχία θα διαμένουν . Όταν η μνήμη δεν έχει ασυνέχειες , οι εργασίες του array είναι πιο αποτελεσματική και αντιγραφής και μεταφοράς δεδομένων εμπόδισε . Για αυτή τη λειτουργία , χρησιμοποιήστε το " setSize ( ) " λειτουργία
Η 4
Προσθήκη αντικειμένων στη συστοιχία , χρησιμοποιώντας το "Add ( ) " λειτουργία , όπως φαίνεται παρακάτω : .
CArray Parr ?
pArr.Add ( CPoint ( 20 , 40 ) ) ?
5 στοιχεία
πρόσβαση αποθηκεύονται στον πίνακα . Μπορείτε να το κάνετε αυτό , μέσω της " GetAt ( ) " λειτουργία και μέσω του " [ ] " χειριστή όπως σε όλες τις άλλες σειρές . " GetAt ()" δέχεται έναν ακέραιο δείκτη και επιστρέφει το στοιχείο αποθηκεύεται στη θέση αυτή. Αντίθετό του είναι " SetAt ( ) " που αλλάζει μια τιμή για ένα δεδομένο δείκτη .
Η 6
Αφαιρέστε ένα στοιχείο από τον πίνακα . Για το σκοπό αυτό , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το " RemoveAt ( ) " ή το " RemoveAll ( ) " λειτουργία. " RemoveAll ()" καθαρίζει το αντικείμενο CArray όλα τα στοιχεία . " RemoveAt ( ) " δέχεται δύο εισόδους , ένα δείκτη ακέραιο και τον αριθμό των στοιχείων που πρέπει να αφαιρεθεί η πρώτη από αυτήν τη θέση :
άκυρη RemoveAt ( int nIndex , int nCount = 1 ) ?
Η
Η
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα