Σχεδιάστε μια νέα συσκευή παράθυρο , χρησιμοποιώντας τα εργαλεία GLUT . Μέσα από το " main () { ... } " loop , αρχίζουν με το πέρασμα των εντολών " glutInit ( ) ? " Και " glutInitDisplayMode ( ... ) ? " Όπου glutInitDisplayMode θα λάβει επιχειρήματα για να ορίσετε τις ρυθμίσεις , όπως . το βάθος χρώματος ή ρύθμιση του πλαισίου 2
Χρησιμοποιήστε " glutInitWindowSize ( x , y ) ? " για να ορίσετε το μέγεθος παραθύρων και την ανάλυση απόδοσης , και « glutInitWindowPosition ( x , y ) ? " για να ορίσετε το σημείο όπου το αριστερό ανώτερο pixel θα πρέπει να αρχίσει το σχέδιο, χρησιμοποιώντας x , y επιχειρήματα για να εκπροσωπήσει pixel συντεταγμένες . Εμφανίστε το παράθυρο και να αρχίσει απόδοση με την εντολή " glutCreateWindow ()? . "
Εικόνων 3
Ενεργοποίηση της χρήσης της ομίχλης και το βάθος δοκιμές με την έκφραση " glEnable ( GL_FOG
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα