Ανοίξτε GTK Radiant . 2
Ανοίξτε το χάρτη σας .
Η 3
Δημιουργήστε μια θέση για τον παίκτη να πέσει με την κοπή μια μεγάλη τρύπα στο πάτωμα σας . Θα πρέπει να είναι πολύ βαθιά .
Η 4
Δημιουργήστε ένα ελαφρύ οντότητα στο κάτω μέρος του pit σας και κάνοντας δεξί κλικ στην προβολή 2D και επιλέγοντας " φως ".
5
Ορίστε την τιμή του φωτός σε μια αρνητική τιμή . Αυτό θα
πιπιλίζουν το φως έξω από το λάκκο , κάνοντάς το να φαίνεται απύθμενο.
Η 6
Άνοιγμα " System " κατάλογο υφή σας και επιλέξτε το " μαξιλάρι " shader . Σελίδα 7
Cover το κάτω μέρος του pit σας με το shader μαξιλάρι .
8
τώρα επιλέξτε το " Trigger " shader από το " σύστημα " κατάλογο υφή.
Η 9
Δημιουργήστε ένα πινέλο πάνω κορυφή του " Μαξιλάρι " shader . Θα πρέπει και οι δύο να έχουν τις ίδιες διαστάσεις και να γεμίσει το λάκκο εντελώς .
Η 10
Τώρα επιλέξτε το " Trigger " βούρτσα που μόλις δημιουργήσατε και κάντε δεξί κλικ στο παράθυρο 2D . Επιλέξτε " Trigger_Hurt " από το μενού " Trigger " .
Η 11
Χτυπήστε το πλήκτρο " N " στο πληκτρολόγιό σας για να εμφανιστεί το μενού οντότητα .
Η 12
Προσθέστε το πλήκτρο " Dmg " και η τιμή " -1" για Trigger_Hurt σας . Αυτό ήταν ! Δοκιμάστε το στο παιχνίδι και ο παίκτης σας θα πέσει στο θάνατό του σε μια διακοπή ρεύματος .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα