1 Αποφασίστε τι η κλάση του λογαριασμού πρέπει να επιτευχθεί. Για παράδειγμα , μια κατηγορία λογαριασμού μπορεί να κρατήσει το όνομα του πελάτη , έναν αριθμό λογαριασμού και ένα υπόλοιπο λογαριασμού . Η κλάση θα πρέπει επίσης να παρέχουν κάποια μέσα πρόσβασης σε αυτά τα δεδομένα , προκειμένου να τους ενημερώσει ή να τα τυπώσετε . Τα στοιχεία αυτά είναι αρκετά για να δημιουργήσετε μια βασική κατηγορία του λογαριασμού . 2
Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE
εικόνων 3
Γράψτε την ακόλουθη δήλωση της κλάσης στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα : .
Λογαριασμός τάξη
{ }
Η 4
Προσέξτε τις αγκύλες που ακολουθεί αμέσως μετά την δήλωση της κλάσης . Αυτό ονομάζεται ένα μπλοκ κώδικα . Όλα του πηγαίου κώδικα για την κατηγορία αυτή θα χωράει μέσα σε αυτό το μπλοκ κώδικα . Θα υπάρξουν αρκετές γραμμές κώδικα , οπότε μπορεί να θέλετε να σπάσει τις αγκύλες , ώστε ο καθένας να καθίσει στις δικές τους γραμμές και την εσοχή που περιέχει κώδικα για να βελτιώσει την αναγνωσιμότητα . Αυτά είναι τα ζητήματα του στυλ και είναι στο χέρι σας να αποφασίσετε .
5
Γράψτε μια δήλωση ιδιωτικά δεδομένα της κατηγορίας. Πρόκειται για στοιχεία που μπορεί να προσπελαστεί μόνο μέσα από την τάξη . Κατά κανόνα , όλα τα στοιχεία θα πρέπει να δηλώνονται ιδιωτικό . Οι διεπαφές που επιτρέπουν άλλα αντικείμενα για να χειριστούν τα δεδομένα που δημοσιοποιεί . Αυτό καθορίζει ότι μόνο αυτή η τάξη μπορεί να αλλάξει άμεσα δικά του στοιχεία . Άλλα αντικείμενα μπορεί να ζητήσει να κάνετε αλλαγές μέσα από τις δημόσιες διεπαφές , αλλά ο ακριβής τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτό καθορίζεται από αυτή την κατηγορία . Για να δηλώσετε τα ακόλουθα τρία στοιχεία ως ιδιώτες μέλη της κατηγορίας , γράψτε το ακόλουθο :
private:
AccountName string?
Int accountNumber ?
Int accountBalance ?
Η 6
Γράψτε τις δηλώσεις δημόσια διεπαφή . Αυτές είναι οι μέθοδοι με τις οποίες άλλα αντικείμενα μπορούν να αλληλεπιδράσουν με αυτήν την κατηγορία και τα δεδομένα του . Ένα καλό τρίο των μεθόδων είναι « getAccountName ", " getAccountNumber , " και " getAccountBalance . " Αυτές οι μέθοδοι παρέχουν άλλα αντικείμενα read-only πρόσβαση στα δεδομένα της κατηγορίας. Γράψτε τις ακόλουθες δηλώσεις δημόσια διεπαφή :
κοινό:
σειρά getAccountName ( ) {επιστροφή this.accountName ? }
Int getAccoutNumber ( ) {επιστροφή this.accountNumber ? }
int getAcccountBalance ( ) {επιστροφή this.accountBalance ? }
Η 7
Γράψτε ένα κατασκευαστή που θέτει όλα τα δεδομένα της κατηγορίας. Ο κατασκευαστής είναι μια δημόσια μέθοδο που επιτρέπει σε έναν πελάτη να δημιουργήσει μια παρουσία αυτής της κατηγορίας και να το μετατρέψει σε ένα αντικείμενο . Γράψτε το ακολουθώντας τις παρακάτω δηλώσεις δημόσια διεπαφή :
Ο Λογαριασμός
(string AccountName , int accountNumber , int accountBalance )
{ this.accountName = AccountName ? This.accountNumber = accountNumber ? This.accountBalance = accountBalance ? }
8
Κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση " για να αποθηκεύσετε τον πηγαίο κώδικα . Τώρα έχετε μια τάξη γυμνά-οστά που αντιπροσωπεύει ένα λογαριασμό . Μπορείτε να υπόσταση σε αντικείμενα αυτής της κατηγορίας εκδίδοντας την ακόλουθη δήλωση :
Λογαριασμός NewAccount = νέο λογαριασμό ( " John Doe " , 12345 , 1000)?
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα