Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να κάνει Spike Πινέλα Σε GtkRadiant

πολύπλοκες μορφές που χρησιμοποιούνται να είναι ένα πολύ μεγάλο εμπόδιο για τους σχεδιαστές παιχνιδιών να ξεπεραστούν . Οι περισσότεροι συντάκτες επίπεδο θα επιτρέπει μόνο υπό γωνία σχήματα , τα οποία περιορίζονται τι θα μπορούσε να τεθεί σε εικονικό περιβάλλον . Αυτό ήταν πριν από GtkRadiant και την ικανότητά του να αναλάβει πολύπλοκα , γωνία σχήματα σε 3D . Δημιουργία αιχμές και άλλα περίεργα σχήματα που απαιτούν κάποιο είδος της καμπύλης είναι στην πραγματικότητα μια αρκετά εύκολη διαδικασία σε GtkRadiant . Οδηγίες
Η 1

Open Radiant . 2

Ανοίξτε το χάρτη σας , κάνοντας κλικ στο "Αρχείο ", στη συνέχεια " Άνοιγμα" και επιλέγοντας το αρχείο MAP σας . .

με 3

Δημιουργήστε ένα τετράγωνο πινέλο στο δισδιάστατο παράθυρο . Στη συνέχεια , πηγαίνετε στο μενού " καμπύλες " και επιλέξτε " κυλίνδρου " . Τετράγωνο πινέλο σας , τότε θα μετατραπεί σε έναν κύλινδρο . Από εδώ, μπορούμε απλά να λυγίσει και να το χειριστείτε σε ακίδα μας .
Η 4

Επιλέξτε το Cylindar και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο " V " . Ένας αριθμός των σημείων θα εμφανιστεί στην κορυφή του σχήματος. Με την κάμψη των σημείων αυτών , έχουμε αλλάξει το σχήμα της βούρτσας . Τώρα , πατήστε το κουμπί X /Y για να αλλάξει τις απόψεις και το έργο του Υ - άξονα . Τώρα , πάρτε το πάνω δεξιά σημείο και να το φέρει επικαλύπτονται με το μεσαίο σημείο . Κάντε το ίδιο για την κορυφή αριστερό σημείο .
5

Αλλαγή προβολών και πάλι να εργαστούν στον Ζ άξονα . Επαναλάβετε τη διαδικασία της κάμψης στην κορυφή δεξιά και αριστερά τα σημεία να συμπίπτουν με το μεσαίο σημείο . Τώρα , de - επιλέξτε τα πάντα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα