Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Ποιες είναι οι Δείκτες και πώς χρησιμοποιούνται

; Donald Knuth , σήμερα ομότιμος καθηγητής του "The Art of Computer Programming " στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ , δήλωσε το 1974 ότι θεωρεί μεταβλητές δείκτη " να είναι μεταξύ τους πολυτιμότερους θησαυρούς της επιστήμης των υπολογιστών . " Ωστόσο , περισσότερο από τρεις δεκαετίες αργότερα , οι δείκτες εξακολουθούν να προκαλούν σύγχυση σε πολλούς προγραμματιστές αρχίζουν . Επιπλέον , οι προγραμματιστές χρησιμοποιούν συχνά δείκτες σωστά , έτσι ώστε κωδικός δεν λειτουργεί όπως έχει προγραμματιστεί και το θέμα γίνεται ακόμα πιο θολή και συγκεχυμένη . Ένας δείκτης είναι για Διευθύνσεις
Η

δείκτες είναι μεταβλητές που περιέχουν τη διεύθυνση μιας άλλης μεταβλητής , έτσι «σημείο» στην άλλη μεταβλητή . Προγραμματιστές είναι συνήθως άνετα με την ιδέα των μεταβλητών - για παράδειγμα , μια μεταβλητή "x" που περιέχει την τιμή του 25 . Ένας δείκτης για "x " σας λέει όπου η αξία του 25 στην πραγματικότητα είναι αποθηκευμένο στη μνήμη . Εκτύπωση των περιεχομένων μιας μεταβλητής δείκτη θα εμφανίσει μια διεύθυνση μνήμης , παραδοσιακά τυπώνεται σε δεκαεξαδική μορφή. Τυπώνοντας τα περιεχόμενα της "x " θα εμφανίσει 25 . Η διεύθυνση μιας μεταβλητής δεν είναι τόσο διαφορετική από την έννοια της επιστολής με ταχυδρομική διεύθυνση που αναγράφεται στο φάκελο . Η διεύθυνση λέει ο μεταφορέας ταχυδρομείου όπου να παραδώσει το φάκελο . Τα περιεχόμενα του φακέλλου είναι ξεχωριστά από τη διεύθυνση . Η διεύθυνση μιας μεταβλητής είναι όπου στη μνήμη αποθηκεύονται τα περιεχόμενα μιας μεταβλητής .
Εικόνων Δήλωση
Η

Η δήλωση ενός δείκτη είναι ειδικά για τη γλώσσα προγραμματισμού . Για παράδειγμα , η δήλωση " float y = 25,5 , * pointer_to_y = &y; " δηλώνει και προετοιμάζει μια μεταβλητή κινητής υποδιαστολής "y" και μια μεταβλητή δείκτη . Εκτύπωση της αξίας των "y " θα δώσει 25.5 , κατά την εκτύπωση της αξίας των « pointer_to_y " θα δώσει , όπου "y" είναι αποθηκευμένο στη μνήμη .

Η Χρήση Δείκτες

Ένα σημαντικό μέρος για τους δείκτες είναι στην είσοδο . Όταν ζητάτε από το χρήστη να πληκτρολογήσει έναν αριθμό , θα πρέπει να αποθηκεύσετε τον αριθμό αυτό κάπου . Για να πω λειτουργία εισόδου σας, όπου για να αποθηκεύσετε την τιμή , θα πρέπει να δώσετε τη διεύθυνση μιας μεταβλητής , η οποία θα είναι " & number_of_students " σε C. Αν απλά καθορίσετε " number_of_students ", θα μιλάμε για την τρέχουσα τιμή που είναι αποθηκευμένη στη μεταβλητή , όπως το περιεχόμενο του φακέλου που αναφέρεται στο παρελθόν, παρά το πού να αποθηκεύσετε την είσοδο του χρήστη .
εικόνων λειτουργίες
Η

είναι αναποτελεσματικό να περάσουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων σε λειτουργίες . Δείκτες επιτρέπουν σε σας για να περάσετε όπου αποθηκεύονται τα δεδομένα ότι η λειτουργία σας χρειάζεται . Λειτουργία σας μπορούν να έχουν πρόσβαση τα απαραίτητα δεδομένα , χωρίς την επιβάρυνση του περνώντας τα δεδομένα στη ρουτίνα .
Εικόνων Complex Δομές Δεδομένων
Η

Σύνθετη προβλήματα προγραμματισμού απαιτούν σύνθετες λύσεις προγραμματισμού και τύπους δεδομένων . Προγραμματιστές δεν μπορεί να λύσει όλα τα προβλήματα εύκολα με απλή ακέραιος , κινητής υποδιαστολής και τύπους δεδομένων χαρακτήρων . Προγραμματιστές χρησιμοποιούν συχνά συνδεδεμένες λίστες σε προγράμματα , ιδιαίτερα κατά την ταξινόμηση σύνθετων συνόλων δεδομένων . Μια συνδεδεμένη λίστα είναι απλά μια συλλογή των δεδομένων , όπως το όνομα ενός υπαλλήλου , ID και το ποσοστό αμοιβής , αποθηκεύονται σε μια δομή δεδομένων . Εκτός από τα δεδομένα του εργαζομένου , κάθε δομή δεδομένων περιέχει ένα δείκτη προς την επόμενη δομή δεδομένων στη λίστα. Αναδιάταξη αρχεία των εργαζομένων είναι θέμα αναδιάταξη των δεικτών , αντί να χρειάζεται να μεταφέρουμε μεγάλες ποσότητες δεδομένων γύρω για να αλλάξετε τη σειρά απλά μια λίστα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα