Δημιουργήστε μεταβλητή σας . Οι δείκτες είναι assign μεταβλητή χώρους διευθύνσεων . Ως εκ τούτου , προτού να ορίσετε ένα δείκτη , θα πρέπει να έχετε μια μεταβλητή . Ο κώδικας που ακολουθεί δείχνει πώς μπορείτε να ορίσετε μια μεταβλητή στη C :
int theInt = 0 ? 2
Ορίστε το δείκτη σας . Οι δείκτες είναι εύκολα αναγνωρίσιμα στο πρόγραμμά σας , επειδή έχει ένα πρόθεμα αστερίσκο . Ο παρακάτω κώδικας ορίζει ένα δείκτη :
int * ptr ?
Εικόνων 3
Εκχώρηση της μεταβλητής για το δείκτη. Μπορείτε να εκχωρήσετε το χώρο διευθύνσεων στο δείκτη , η οποία επιτυγχάνεται με τη χρήση του συμβόλου εμπορικό . Κάθε φορά που βλέπετε ένα πρόθεμα στο εμπορικό C , σκεφτείτε " διεύθυνση ". Ο κώδικας που ακολουθεί αναθέτει τη διεύθυνση του ακεραίου στο δείκτη :
ptr = &theInt;
Από " theInt » ορίζεται με την τιμή 0 , η μεταβλητή ptr περιέχει την τιμή 0 <. br > Φτηνές 4
Αλλάξτε την τιμή της μεταβλητής . Τώρα που ο δείκτης έχει εκχωρηθεί στη μεταβλητή , αλλάζοντας την τιμή του δείκτη αλλάζει την πραγματική μεταβλητή , καθώς , Ο ακόλουθος κώδικας δείχνει πώς μπορείτε να αλλάξετε τιμές των μεταβλητών χρησιμοποιώντας ένα δείκτη :
* ptr = 5 ?
5
Εκτυπώστε τα αποτελέσματα για να δείτε τις αλλαγές αξία . Αυτό σας βοηθά να μάθετε και να δείτε την εκτέλεση κώδικα και πώς αυτή επηρεάζει τους δείκτες . Ο κώδικας που ακολουθεί εκτυπώνει τα αποτελέσματα στην κονσόλα σας :
theInt = 1 ? Printf ("Η τιμή του theInt είναι % d " , theInt ) ? //Εκτυπώνει 5 * ptr = 10 ? Printf ("Η τιμή της theInt είναι τώρα % d " , theInt ) ? //εκτυπώνει 10
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα