1 Ανοίξτε το αρχείο "εκτέλεση" για το πρόγραμμά σας Object - C . Αυτό είναι το αρχείο που δημιουργεί τον κώδικα για όλες τις μεθόδους στο πρόγραμμά σας , συμπεριλαμβανομένων και των μεθόδων πρόσβασης . 2
Πληκτρολογήστε την ακόλουθη γραμμή κώδικα , αντικαθιστώντας το " ( int) " και " μεταβλητή" για το πραγματικό τύπο δεδομένων και το όνομα της μεταβλητής που επηρεάζει με τη μέθοδο προσαρμοσμένη accessor σας :
- ( int ) μεταβλητή {
Για παράδειγμα , αν έχετε ένα " επιπλέουν " μεταβλητή που ονομάζεται " κλάσμα ", θα πληκτρολογήσετε αυτή τη γραμμή :
- ( float ) κλάσμα {
εικόνων 3
Πληκτρολογήστε αλγόριθμος έθιμο accessor σας , που ακολουθείται από μια κατάληξη στήριγμα για να δηλώσει την ολοκλήρωση της μεθόδου accessor σας . Η συνήθης μέθοδος accessor περιέχει μια ενιαία γραμμή κώδικα που απλώς επιστρέφει την τιμή της μεταβλητής :
επιστρέψει μεταβλητή?
Έτσι, η αρχική μέθοδος accessor εμφανίζεται ως εξής:
- ( int ) μεταβλητή {
επιστρέψει μεταβλητή?
}
τώρα , ας υποθέσουμε ότι θέλετε να πάρετε την τιμή μιας μεταβλητής παράδειγμα και να πολλαπλασιάζεται με το 100 . Για παράδειγμα , η μεταβλητή παράδειγμα σας μπορεί να είναι ένα " float " αριθμός ( που περιέχει δεκαδικά ψηφία ) που ονομάζεται " τοις εκατό. " Κάθε φορά που αλληλεπιδρούν με αυτή τη μεταβλητή , θέλετε το ποσοστό αντιμετωπίζεται ως ακέραιος. Έτσι , 0.67 είναι να γίνει 67 . Σύνολο της μεθόδου έθιμο accessor σας μπορεί να μοιάζει κάπως έτσι :
- ( float ) oldpercent {
int newpercent = ( int ) oldpercent * 100 ?
Επιστρέψει newpercent ?
}
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα