Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να μετατρέψετε Void να Int

καταστήματα γλώσσα Η C + + προγραμματισμό των δεδομένων ως ένα συγκεκριμένο τύπο . Για παράδειγμα , αριθμητικά δεδομένα μπορούν να αποθηκευτούν ως " int " τύπος δεδομένων. Ένας τύπος δεδομένων έχει μια διεύθυνση στη μνήμη που αποθηκεύει μια τιμή . Η διεύθυνση των δεδομένων μπορούν να αποθηκευτούν σε ένα δείκτη του ίδιου τύπου δεδομένων , ή ως ένα «κενό» δείκτη. Ένα «κενό» δείκτης μπορεί να αποθηκεύσει τη διεύθυνση οποιουδήποτε τύπου δεδομένων . Για παράδειγμα , μπορείτε να αποθηκεύσετε τη διεύθυνση του " int " τύπο δεδομένων σε ένα " κενό " δείκτη . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
C + + ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) , όπως Eclipse CDT
C + + Compiler , όπως GCC
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Τοποθετήστε το C + + IDE κάνοντας κλικ στο εικονίδιο του προγράμματος του . Όταν ανοίγει , επιλέξτε " File /New /Project" και επιλέξτε " C + + Project" για να δημιουργήσετε ένα νέο C + + project . Ένα κενό αρχείο πηγαίου κώδικα εμφανίζεται στο τμήμα επεξεργασίας κειμένου του IDE . 2

Δημιουργήστε μια κύρια λειτουργία , η οποία είναι όπου το πρόγραμμά σας θα ξεκινήσει . Γράψτε την ακόλουθη στην κορυφή του αρχείου πηγαίου κώδικα :

int main ( ) {

}
εικόνων 3

αναγνωρίσει ένα " int " μεταβλητής γράφοντας τα εξής μέσα στις αγκύλες του κύρια λειτουργία :

int x = 500 ?
Η 4

αναγνωρίσει ένα «κενό» δείκτη γράφοντας τα εξής κάτω από τη δήλωση γραμμένο στην προηγούμενη βήμα :

void * voidPtr ?
5

Αναθέστε τη διεύθυνση του " int " Τύπος δεδομένων "x " στο " κενό " δείκτη . Γράψτε τα εξής μετά το «κενό» δήλωση δείκτη :

voidPtr = &x;
Η 6

αναγνωρίσει ένα " int " δείκτη που αποθηκεύει τη διεύθυνση που κατέχονται από το «κενό» του δείκτη . Αυτό θα σας επιτρέψει να αντιμετωπιστεί η διεύθυνση του " κενού " δείκτη ως " int " τύπο δεδομένων . Μπορείτε να το πετύχετε αυτό με το γράψιμο την ακόλουθη δήλωση κάτω από το ένα γραμμένο στο προηγούμενο βήμα :

int * IntPtr = ( int * ) voidPtr ?
Η 7

Εκτυπώστε την τιμή που βρίσκεται στο η διεύθυνση που υποδεικνύεται από το δείκτη " IntPtr " γράφοντας τα εξής :

cout <<* IntPtr < 8

Εκτελέστε το πρόγραμμα κάνοντας κλικ στο πράσινων " Play" κουμπί που βρίσκεται στην πάνω σειρά των κουμπιών . Το πρόγραμμα αποθηκεύει την διεύθυνση της " int " μεταβλητή "x " μέσα στο " κενό " δείκτη . Το " κενό " δείκτης στη συνέχεια πρόσβαση με τη χρήση του " int " δείκτη " IntPtr , " και η αξία της " 500 " εκτυπώνεται στην κονσόλα εξόδου .

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα