Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> C /C + + Προγραμματισμός

Πώς να οικοδομήσουμε μια μηχανή του παιχνιδιού για αρχάριους

Μια μηχανή παιχνίδι είναι ένα μεγάλο κομμάτι του λογισμικού που μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αποδοτικότητα του προγραμματισμού του παιχνιδιού σας . Με μια καλή ισχυρή μηχανή , το σχεδιασμό παιχνίδι γίνεται περισσότερο θέμα του περιεχομένου από ένα θέμα του προγραμματισμού . Σχεδιάζοντας μια μηχανή παιχνιδιών για να ικανοποιήσει τις ανάγκες σας μπορεί να είναι μια μεγάλη και περίπλοκη επιχείρηση , αλλά είναι δυνατόν να δημιουργηθεί μία που υποστηρίζει μια σειρά από παιχνίδια χωρίς να χρειάζεται να περάσουν μήνες σχεδιασμού όσο το δυνατόν πιο γενική μηχανή . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Compiler για την γλώσσα της επιλογής σας
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Σχεδιάστε την μηχανή του παιχνιδιού για να ταιριάζει στις ανάγκες σας . Εξαρτήματα πρέπει να περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα χειρισμού εισόδου , ​​έναν διευθυντή κατάσταση του παιχνιδιού και μια μηχανή rendering . Ένας διαχειριστής μνήμης και καταγραφικό θα καταστήσει ευκολότερη την διαχείριση του κινητήρα, το παιχνίδι σας αργότερα . Για την πρώτη δοκιμή σας , είναι καλύτερο να κολλήσει με αυτά τα βασικά συστατικά , και να μην προσπαθούμε οτιδήποτε πιο περίπλοκο . 2

Δημιουργήστε τον πυρήνα . Αυτό είναι αυτό που οδηγεί τον κινητήρα . Περιέχει το κύριο βρόχο του παιχνιδιού , το οποίο ελέγχει για την είσοδο , ενημερώνει το παιχνίδι και στη συνέχεια εφιστά την κατάλληλη σκηνή .
Εικόνων 3

Δημιουργήστε το χειριστή εισόδου . Εδώ , θα πρέπει να μάθουν ένα κομμάτι για το σύστημα στο οποίο εργάζεστε . Στα Windows , μπορείτε να πάρετε το κλειδί ή το ποντίκι μηνύματα και να τα προσθέσετε σε μια ουρά στο χειριστή σας , ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το DirectX για να το κάνουμε αυτό . Σύμφωνα με το Linux ή Mac , η είσοδος είναι συνήθως γίνεται μέσω επανακλήσεις .
Η 4

Σχεδιάστε τον υπεύθυνο κατάσταση του παιχνιδιού . Αυτό είναι το στοιχείο που ενημερώνει την κατάσταση του παιχνιδιού με βάση τα στοιχεία του χρήστη . Μπορεί να περιλαμβάνει τους κανόνες του παιχνιδιού , φυσικής , τεχνητής νοημοσύνης και τυχόν στοιχεία του δικτύου. Για πρώτη προσπάθειά σας , προσπαθήστε να κολλήσει με τους κανόνες του παιχνιδιού και ίσως κάποια απλή φυσική . Μπορείτε να προσθέσετε πιο πολύπλοκα στοιχεία αργότερα .
5

Δημιουργήστε τη μηχανή rendering . Όπως πάντα , προσπαθήστε να μην κάνει αυτό το ιδιαίτερα πολύπλοκη. Η πρώτη σας προσπάθεια θα πρέπει να επικεντρωθεί στην εκμάθηση των βασικών εξαρτημάτων του κινητήρα και πώς αλληλεπιδρούν μεταξύ τους , αντί να προσπαθούν να κάνουν την πιο ισχυρή renderer που χειρίζεται το μεγαλύτερο ποσό των πολυγώνων .
Η 6

επινοούν ένα απλό παιχνίδι με το οποίο για να ελέγξετε τη μηχανή σας και τα εξαρτήματά του . Έμφαση στην debugging του κινητήρα και να διασφαλίσουμε ότι είναι εύκολο να γράψει τα παιχνίδια για αυτό. Σιγουρευτείτε για να ελέγξετε κάθε στοιχείο προσεκτικά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα