Συγγραφέας ένα shader κορυφή χρησιμοποιώντας υψηλού επιπέδου γλώσσα shader , HLSL , σε ένα απλό πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου, όπως το Σημειωματάριο της Microsoft . Αποθηκεύστε το αρχείο σε μορφή TXT . 2
Ανοίξτε το αρχείο TXT που περιέχει τον κώδικα για την κορυφή shader σας σε ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης σας , όπως το Microsoft Visual Studio .
Εικόνων 3
Αποθηκεύστε το αρχείο TXT που περιέχει κώδικα κορυφή shader σας χρησιμοποιώντας τη λειτουργία IDE σας " Save As" . Χρησιμοποιήστε την επέκταση αρχείου " . VSH " κατά την αποθήκευση του αρχείου .
Η 4
Συγγραφέας κορυφή shader σας μέσα σε ένα πρόγραμμα OpenGL ειδικά ως στόχο να δημιουργήσει και την εξαγωγή shaders ή άλλο παιχνίδι και τα περιουσιακά στοιχεία της ανάπτυξης animation ηλεκτρονικών υπολογιστών , όπως η η Apple OpenGL Shader Builder , Shader σχεδιαστή του Development Kit του λογισμικού OpenGL ή της AMD GPU ShaderAnalyzer . Αν και κάθε πρόγραμμα διαφέρει , θα πρέπει συνήθως να εισάγετε τον κωδικό πηγής σας σε ένα παράθυρο του πηγαίου κώδικα και στη συνέχεια να προσθέσετε πόρους και τις μεταβλητές . Μεταγλώττιση του κώδικα και να το αποθηκεύσετε σε μορφή αρχείου VSH .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα