Δημιουργήστε μια μεταβλητή δομή OPENFILENAME :
# include # include χρησιμοποιώντας namespace std ? Int main ( ) { OPENFILENAME open_file ? 2 προετοιμαστεί τη δομή : char [ 200 ] file_name ? hWND hwnd ? //γονικό παράθυρο του dialogHANDLE hf ? //λαβή για το άνοιγμα του αρχείου ZeroMemory ( & open_file , sizeof ( open_file ) ) ? open_file.lStructSize = sizeof ( open_file ) ? open_file.hwndOwner = hwnd ? open_file.lpstrFile = file_name ? ofn.lpstrFile [ 0 ] = '\\ 0'? Χρησιμοποιήστε τη δομή στη λειτουργία " GetOpenFilename " για να ξεκινήσει ένα αρχείο ανοίγει παράθυρο διαλόγου : GetOpenFilename ( & open_file ) ? Εκτυπώστε τη θέση του καταλόγου του αρχείου που επιλέγεται από το χρήστη : printf ( open_file.lpstrFile ) ?
εικόνων 3
Φτηνές 4
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα