Σχεδιασμός και κατασκευή της μονάδας ελέγχου . Αυτό είναι το πρώτο βήμα, αλλά υπάρχουν εννέα υποσυστήματα που πρέπει να ολοκληρωθεί επίσης . Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου Εξωτερική διεπαφή ελέγχει το πώς οι μονάδες συνδέονται μεταξύ τους . Το Monitor μεταδίδει πληροφορίες σχετικά με το τι συμβαίνει στο κύκλωμα του σκάφους . Το Ρολόι παρακολουθεί τον χρόνο επεξεργασίας . Η Scaler επεξεργάζεται ένα στοιχείο κάθε φορά . Η γεννήτρια παλμών ώρας στέλνει ένα περιοδικό σήμα παλμού . Η γεννήτρια ακολουθίας παρακολουθεί την ακολουθία των οδηγιών , και το Pulse Matrix Ελέγχου παρέχει ένα στοιχείο ελέγχου CPU με περιοδική λειτουργία χρονισμού . Οι ενότητες αυτές είναι η καρδιά του AGC . Η οικοδόμηση αυτά τα μέρη παρέχει τη βασική αρχιτεκτονική για τα υπόλοιπα μέρη . 2
Σχεδιάστε τις ακόλουθες ενότητες και τα κυκλώματα για την κεντρική μονάδα επεξεργασίας . Σε αντίθεση με τις σύγχρονες εκδόσεις της CPU , CPU του υπολογιστή καθοδήγησης έχει να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί από το μηδέν . Ξεκινήστε με την εξωτερική διασύνδεση της μονάδας Επεξεργασίας ? Αυτό φέρνει τις εντολές από τη μνήμη στη CPU . Επόμενη σχεδιασμό και την κατασκευή του λογική μονάδα αριθμητική . Στη συνέχεια , αναπτύσσει περαιτέρω το κεντρικό γραμματέας ? Αυτό παρακολουθεί όπου οι οδηγίες της CPU είναι η ροή από τη μία υπομονάδα . Το κύκλωμα Προτεραιότητα διακοπής μπορεί να διακόψει μια σειρά οδηγιών και επανεκχώρηση υψηλότερη προτεραιότητα σε μια διδασκαλία της CPU . Τέλος, το Counter Προτεραιότητα διατηρεί καρτέλα των τιμών προτεραιότητας των οδηγιών . Οι ενότητες αυτές προετοιμάσει τις οδηγίες που οι διαδικασίες CPU .
Εικόνων 3
Σχεδιασμός και κατασκευή των παρακάτω κυκλώματα μνήμης . Να θυμάστε ότι η αρχική μνήμη που χρησιμοποιήθηκε ήταν πολύ μικρότερο σε χωρητικότητα από τις σημερινές μονάδες μνήμης . Υπήρχαν πολλά στοιχεία που έπρεπε να σχεδιαστεί και να κατασκευαστεί . Θα παρατηρήσετε ότι οι διασυνδέσεις έπρεπε να σχεδιαστεί για όλες τις ενότητες . Ξεκινήσει με τη μονάδα μνήμης εξωτερική διεπαφή ? Αυτό συνδέει διαφορετικά μέρη του υπολογιστή μαζί με μια κοινή συσκευή , η διεπαφή . Η Eraseable /Σταθερή κύκλωμα μνήμης κρατά τη μνήμη ? Αυτές είναι οι οδηγίες που δεν έχουν εκτελεστεί . Η Μνήμη Buffer Μητρώο παρακολουθεί ποιο τμήμα της αγοράς των δεδομένων της μνήμης είναι δίπλα στην επεξεργασία . Η Ισοτιμία Δημιουργήστε και το κύκλωμα Test σιγουρεύεται ότι η εντολή μνήμη πηγαίνει από τη μία συσκευή στην άλλη είναι η ίδια εντολή και δεν έχει τροποποιηθεί . Το κύκλωμα μνήμης Διεύθυνση εκχωρεί μια διεύθυνση σε όλες τις οδηγίες στη μνήμη .
Η 4
Σχεδιασμός και κατασκευή των κυκλωμάτων πληκτρολόγιο και οθόνη . Αυτά είναι I /O module εξωτερικών διασυνδέσεων, πληκτρολόγιο , καταχωρητές εισόδου , τα μητρώα παραγωγής και προβολής . Όταν έχετε φτάσει σε αυτό το στάδιο, τα πιο πολύπλοκα στοιχεία του υλικού είναι πλήρεις . Τα επόμενα βήματα αφορούν το σχεδιασμό του λογισμικού .
Εικόνων Apollo Προσανατολισμού Υπολογιστών Σχεδιασμός Λογισμικού
5
Κατασκευάστε το πρόγραμμα λογισμικού Assembler να επεξεργασθεί τις εντολές και το πρόγραμμα που τρέχει το σύστημα ελέγχου καθοδήγησης .
6
Σχεδιασμός και κατασκευή ενός C + + προσομοιωτή που αναπαράγει το σύνολο εντολών AGC και προσβάσιμες από το χρήστη μητρώα . Περιλαμβάνει επίσης τις οδηγίες για όλα τα μητρώα , όλα μικροοδηγίες , τα κράτη γεννήτρια χρόνο παλμού , την ανάγνωση , να γράφουν και τα λεωφορεία της μνήμης , καθώς και τους παλμούς ελέγχου ( λογικά σήματα ) για όλα τα υποσυστήματα AGC .
Η 7
Πάρτε μια πτήση δοκιμής του συστήματος ελέγχου Προσανατολισμού σας χρησιμοποιώντας ένα προσομοιωτή πτήσης . Λογισμικό Block Ήμουν στο σκάφος πτήσης Απόλλωνα. Χρησιμοποιήστε Block II λογισμικό και να το μετατρέψει σε Block I. Ο Κολοσσός 249 λογισμικό πτήση από το MIT έχει λογισμικό Block II . Κατεβάσετε και να μετατρέψετε το λογισμικό σε Block Ι.
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα