υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Λογισμικό

Πώς λειτουργεί ένας υπολογιστής γραφικών;

Εισαγωγή

Μια αριθμομηχανή γραφικών είναι απαραίτητη για πολλά διαφορετικά είδη μαθηματικών. Όχι μόνο κάνει τα μαθηματικά πολύ ταχύτερα από σχεδόν οποιοδήποτε άτομο, αλλά είναι επίσης σε θέση να εκτελεί μαθηματικές λειτουργίες που κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να υπολογίσει επειδή οι αριθμοί είναι πολύ μεγάλοι ή μικροί. Μια αριθμομηχανή γραφικών είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για γεωμετρικές εξισώσεις και γραμμές σχεδίασης. Όλος ο χρήστης πρέπει να κάνει είναι να συνδέσει τις σωστές συντεταγμένες και η αριθμομηχανή να σχεδιάσει τις γραμμές. Υπάρχουν διάφορα μέρη μιας αριθμομηχανής γραφικών και κάθε μία είναι απαραίτητη για τη λειτουργία του συνόλου.

Λειτουργίες

Μια αριθμομηχανή γραφικών χρησιμοποιεί όλες τις ίδιες λειτουργίες με μια κανονική αριθμομηχανή. Όλοι οι βασικοί μαθηματικοί τύποι και υπολογισμοί προγραμματίζονται στον υπολογιστή έτσι ώστε να βρεθούν οι απαντήσεις. Ο πολλαπλασιασμός, η αφαίρεση, η προσθήκη, η διαίρεση, οι λογάριθμοι, τα κλάσματα, τα δεκαδικά ψηφία, οι τετραγωνικές ρίζες και όλες οι άλλες μαθηματικές λειτουργίες μπορούν να διαμορφωθούν από την αριθμομηχανή γραφικών. Όταν ένα πρόβλημα είναι δακτυλογραφημένο στην αριθμομηχανή, τα προ-προγραμματισμένα αποτελέσματα και λειτουργίες δίνουν στο χρήστη τη σωστή απάντηση.

Ο Bbrain

Ο υπολογιστής μέσα σε μια αριθμομηχανή γραφικών είναι αρκετά περίπλοκος. Όχι μόνο η αριθμομηχανή πρέπει να προγραμματιστεί για να λύσει τις εξισώσεις άλγεβρας και γεωμετρίας, πρέπει επίσης να προγραμματιστεί για να σχεδιάσει τις λύσεις σε ένα γράφημα. Η αριθμομηχανή δίνεται τύποι που πρέπει να εκτελεστούν όταν ο χρήστης πληκτρολογεί τις εντολές γραφημάτων. Ορισμένες από τις πιο κοινές λειτουργίες είναι οι μήτρες, οι λογάριθμοι και οι γραμμές σχεδίασης. Αν ο χρήστης πληκτρολογήσει μια εντολή όπως "-10,10", τότε ο υπολογιστής έχει προγραμματιστεί για να δώσει τη λύση συσχετισμού. Πολλοί αριθμομηχανές γραφικών χρησιμοποιούν το σύστημα Zilog Z80 CPU, το οποίο είναι ένας μικρός μικροεπεξεργαστής.

Δυνατότητες γραφήματος

Συνήθως οι δυνατότητες γραφημάτων μιας γραφικής παραμέτρου είναι κάπως περιορισμένες. Τα αποτελέσματα οποιασδήποτε εξίσωσης (όπως "-10,10") διαιρούνται μεταξύ του πόσου εικονοστοιχείου είναι στην οθόνη. Για μια οθόνη 127 pixel, το γράφημα χωρίζεται σε 127 κουκκίδες που βρίσκονται σε όλη την οθόνη σύμφωνα με τις προδιαγραφές γραφήματος. Μερικές φορές οι κουκίδες δεν συνδέονται, γι 'αυτό είναι απαραίτητο να τις συνδέσετε με το χέρι όταν ξαναγράφετε τα αποτελέσματα του γραφήματος σε ένα κομμάτι χαρτιού. Εκτός αν ο χρήστης γνωρίζει πώς να εισάγει τις συντεταγμένες γραφήματος, το προκύπτον γράφημα δεν θα βρίσκεται κοντά στη σωστή απάντηση. Η αριθμομηχανή γραφικών εισάγει τις κυριολεκτικές εντολές που εισάγονται, οι οποίες μπορούν να απομακρυνθούν από το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Σφάλματα του Υπολογιστή Graphing

Τα ελαττώματα της αριθμομηχανής γραφικών είναι κάπως δευτερεύοντα, αλλά μπορούν να προκαλέσουν σοβαρά προβλήματα. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, σε πολλές περιπτώσεις τα προκύπτοντα γραφήματα δεν είναι πλήρεις λόγω προβλημάτων οθόνης. Αυτό μπορεί να είναι ένα σοβαρό πρόβλημα για έναν χρήστη που δεν γνωρίζει τι θα πρέπει να δείχνει το γράφημα. Ένα άλλο ελάττωμα είναι το γεγονός ότι κάθε αριθμομηχανή έχει συγκεκριμένους τρόπους ότι πρέπει να εισαχθούν εξισώσεις γραφικών. Μια ελαφρά απόκλιση από την απαιτούμενη φόρμουλα μπορεί να προκαλέσει απίστευτα διαφορετικά αποτελέσματα. Ένα άλλο πρόβλημα με τους αριθμομηχανές γραφικών είναι ότι ορισμένα σχήματα δεν μπορούν να ολοκληρωθούν

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα