Τα προγράμματα λογισμικού για την εικονογράφηση της μόδας και το σχέδιο ένδυσης είναι διαθέσιμα σε βασικά επίπεδα για αρχάριους, αλλά και σε πιο προηγμένο λογισμικό, για τη σοβαρή ή έμπειρη ραπτική και σχεδιαστή.
Για τους σχεδιαστές ρούχων που θα συνεργαστούν με άλλους επαγγελματίες, το λογισμικό σχεδιασμού μόδας θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ποιότητα του μοτίβου ή του σκίτσου σας. Μπορείτε να αλλάξετε τα σχέδια σας και να προσθέσετε λεπτομέρειες χωρίς μολύβι ή λάστιχα γόμας. Όταν είστε ευχαριστημένοι με το σχέδιο, μπορείτε να το αποθηκεύσετε ως αρχείο και να το στείλετε στον κατασκευαστή, τον εκδότη ή να το εκτυπώσετε για δική σας χρήση.
Βήμα 1
Η τοποθεσία Web του Computerarts προσφέρει ένα σεμινάριο σχετικά με την εικονογράφηση της μόδας και τον τρόπο εργασίας με έναν επεξεργαστή φωτογραφιών. Η διαδικασία και τα βήματα πρέπει να είναι παρόμοια με τη χρήση του μεγαλύτερου λογισμικού επεξεργασίας φωτογραφιών. Σχεδιάστε την εικονογράφηση της μόδας σας χρησιμοποιώντας τεχνικές μαύρου ή χρωματιστού μολυβιού. Σάρωση της αρχικής σας απεικόνισης σε έναν υπολογιστή. Μπορείτε τώρα να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών για να καθαρίσετε το σκίτσο σας και να αφαιρέσετε όλα τα μουτζούρες και τα σημάδια.
Βήμα 2
Βελτιώστε τις λευκές περιοχές του σκίτσου σας με το εργαλείο "επίπεδα" ή "παραλλαγές". Διαθέσιμο στους περισσότερους συντάκτες φωτογραφιών, αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να επιλέξετε μια ελαφρύτερη ή πιο σκούρα έκδοση της εικόνας σας. Χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο για να ρυθμίσετε την εικόνα σας και να φωτίσετε τα λευκά. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σαρώσει το σκίτσο σας με την κατάλληλη DPI (κουκκίδες ανά ίντσα) για αναπαραγωγή. Ο εκδότης σας μπορεί να σας συμβουλέψει σχετικά με την απαιτούμενη ποιότητα εκτύπωσης, αλλά το πρότυπο 300 DPI.
Βήμα 3
Η προσθήκη χρώματος στο σκίτσο σας είναι το επόμενο βήμα. Το Computerarts προτείνει τη δημιουργία ενός νέου στρώματος και τη συμπλήρωση του με ένα επιλεγμένο χρώμα από την παλέτα του προγράμματος επεξεργασίας. Επιλέξτε το νέο σας χρώμα χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο "σταγονόμετρου", ένα κοινό όνομα σε διάφορους συντάκτες, και ρίξτε το στο παρασκήνιο χρησιμοποιώντας ένα "κουβά χρώμα" ή ένα παρόμοιο εργαλείο. Το χρώμα θα είναι ημιδιαφανές, επιτρέποντας την απεικόνισή σας να εμφανίζεται στο παρασκήνιο.
Βήμα 4
Συμπληρώστε τα αντικείμενα του σχεδίου σας με χρώμα ξεκινώντας από το κεντρικό σχήμα. Επιλέξτε το κύριο πρόσωπο ή αντικείμενο και μετατρέψτε τα μαύρα σε λευκά και λευκά σε μαύρο χρησιμοποιώντας ένα από τα αναπτυσσόμενα μενού του προγράμματος και επιλέγοντας την επιλογή invert. "σταγονόμετρο" και συμπληρώστε το σχήμα χρησιμοποιώντας το εργαλείο "μπογιά χρωμάτων". Αυτό το βήμα προσθέτει βάθος σε μια απεικόνιση.
Τέλος, δημιουργήστε επιπλέον ενδιαφέρον για το σκίτσο σας προσθέτοντας τέτοια στοιχεία σχεδίασης όπως γράμματα, άλλες εικόνες φόντου, μακιγιάζ στους ανθρώπους και επισημάνσεις για τα είδη ένδυσης και τα στοιχεία. Άλλα λογισμικά διαθέσιμα λογισμικά για σχεδιαστικά έργα θα δείξουν το ένδυμά σας σε 3D σχήμα που μπορείτε να περιστρέψετε. Κάντε ένα μοτίβο με τη βοήθεια λογισμικού όπως το 3-D V-Stitcher του BrowZWear σε συγκεκριμένες μετρήσεις και στείλτε το μαζί με την εικόνα σας στον κατασκευαστή ή εκτυπώστε το για να φτιάξετε το ρούχο σας. είστε σχεδιαστής ενδυμάτων, η ιστοσελίδα The Design Fashion Pro έχει επίσης πηγές για την κατασκευή της γραμμής ένδυσης.
Η αποστολή του σχεδίου σας στον κατασκευαστή σε μορφή JPEG θα σας εξοικονομήσει χρήματα.
Προειδοποίηση
Αποφύγετε την απογοήτευση γνωρίζοντας ότι μια ραπτική θα είναι σε θέση να κάνει διορθώσεις στο τελικό ένδυμα.
Στοιχεία που χρειάζεστε
Λογισμικό
Λογισμικό
Σαρωτής
Εκτυπωτής (προαιρετικό)
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα