Βήμα 1
Ανοίξτε το Roblox Studio.
Βήμα 2
Κάντε κλικ στην καρτέλα "Εισαγωγή" στο μενού μπαρ. Επιλέξτε "Εργαλεία" από τη λίστα που εμφανίζεται. Ο πίνακας εργαλείων θα πρέπει να εμφανίζεται στα δεξιά του κόσμου.
Βήμα 3
Μετακινηθείτε στη λίστα κατηγοριών στην κορυφή του πίνακα εργαλείων. Ψάξτε για τούβλα. Κάντε κλικ σε οποιοδήποτε τούβλο από τη μικρογραφία των προεπιλεγμένων τούβλων που εμφανίζονται στον πίνακα εργαλείων. Το τούβλο θα πρέπει να εμφανίζεται τώρα στον κόσμο θεατή.
Βήμα 4
Κάντε κλικ στο τούβλο στον κόσμο θεατή. Θα εμφανιστεί ένας πίνακας ιδιοτήτων στα δεξιά του πλαισίου εργαλείων. Επισημάνετε και διαγράψτε το όνομα για το αντικείμενο που έχετε επιλέξει, το οποίο είναι το τούβλο. Μετονομάστε το τούβλο οτιδήποτε σας αρέσει, όπως ο "τηλεοπτικός."
Βήμα 5 - Κάντε κλικ στο τούβλο στον κόσμο θεατή και πάλι. Κάντε κλικ στην καρτέλα "Εισαγωγή" ξανά στη γραμμή μενού. Επιλέξτε "Αντικείμενα" αυτή τη φορά. Θα πρέπει να εμφανιστεί το παράθυρο αντικειμένων. Επιλέξτε "Σενάριο" από τη λίστα αντικειμένων. ", 3, [[Αυτή η ενέργεια πρέπει να συνδέει μια ετικέτα δέσμης ενεργειών με τις ιδιότητες του τούβλου.
Βήμα 6
Επιλέξτε την καρτέλα "Εισαγωγή" για άλλη μια φορά. Κάντε κλικ στο "Explorer". Θα εμφανιστεί ένα πάνελ εξερευνητών στα δεξιά του πίνακα εργαλείων. Κάντε διπλό κλικ στη λέξη "Σενάριο" κάτω από το τούβλο στον πίνακα εξερευνητών. Μια περιοχή κειμένου θα πρέπει να εμφανίζεται όπου μπορείτε να πληκτρολογήσετε μια δέσμη ενεργειών.
Βήμα 7
Πληκτρολογήστε αυτό το σενάριο στην περιοχή κειμένου: -function onTouch (part) τοπικό Toucher = part.Parent: FindFirstChild ("Humanoid ") αν Toucher - = = μηδέν τότε Toucher.Torso.CFrame = CFrame.new (" 0,0,1 ") end end teleporter = script.Parent teleporter.Touch: connect (OnTouch)
Πιέστε την καρτέλα" Explorer " . Το σενάριο μετατρέπει το τούβλο σε τηλεοπτικό. Κάνει αυτό δημιουργώντας μια κατάσταση που ψάχνει για το αν κάτι έχει αγγίξει το τούβλο. αν κάτι έχει, αλλάζει το CFrame του πράγματος, το οποίο είναι η μεταβλητή θέσης που κάθε στοιχείο του Roblox περιέχει αυτόματα, σε οποιαδήποτε θέση θέλετε. Αλλάξτε τις προκαθορισμένες συντεταγμένες "0,0,1" για κάθε φορά που θέλετε οι παίκτες να τηλεφορτωθούν όταν αγγίζουν τον τηλεπωλήτη σας. Το πρώτο ψηφίο αντιπροσωπεύει τον άξονα Χ, ο δεύτερος είναι ο άξονας ζ και ο τρίτος ο άξονας Υ. Και να αλλάξετε τον "τηλεοπτικό σταθμό" στο σενάριο σε ό, τι ονομάσατε το τούβλο τηλεφώνου σας.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα