Τα DirectX και OpenGL είναι δύο διασυνδέσεις προγραμματισμού εφαρμογών γραφικών ή API που βοηθούν το Google Earth να δημιουργήσει εικόνες 2D και 3D υψηλής ποιότητας. Το Google Earth βασίζεται σε αυτά τα δύο API για να παρέχει μια στρώση αφαίρεσης μεταξύ της εφαρμογής και των πολλών δυνατών συνδυασμών λειτουργικών συστημάτων, μικροεπεξεργαστών και μονάδων επεξεργασίας γραφικών ή μονάδων GPU στις οποίες μπορεί να εκτελεστεί το λογισμικό.
Επισκόπηση DirectX
Το DirectX είναι ένα ιδιόκτητο API γραφικών για συσκευές με λειτουργικά συστήματα Windows της Microsoft. Το DirectX είναι μια προδιαγραφή απόδοσης γραφικών παρά μια εφαρμογή, βοηθητικό πρόγραμμα ή πρόγραμμα οδήγησης υλικού. Οι κατασκευαστές καρτών γραφικών μπορούν να περιλαμβάνουν υποστήριξη υλικού για το DirectX που μπορεί να χρησιμοποιήσει το Google Earth για να δημιουργήσει ρεαλιστικές εικόνες 3D υψηλής ανάλυσης, καθώς και ομαλές προσομοιώσεις, μεταβάσεις σκηνών και κινούμενα σχέδια.
Το OpenGL είναι ένα ανοικτό API για ουδέτερες πλατφόρμες για την απόδοση γραφικών εικόνων. Αν και το API είναι διαφορετικό, το OpenGL παρέχει στο Google Earth τις ίδιες βελτιώσεις επιδόσεων γραφικών με το DirectX. Το OpenGL δημιουργήθηκε αρχικά από την εταιρεία Silicon Graphics Incorporated. Σήμερα, όμως, το OpenGL API διατηρείται από τον μη κερδοσκοπικό όμιλο Khronos. Η προδιαγραφή OpenGL είναι ελεύθερα διαθέσιμη για τους κατασκευαστές GPU και τους προγραμματιστές λογισμικού για να ενσωματωθούν στα προϊόντα τους.
Απαιτήσεις γραφικών καρτών
Η Google δεν προτείνει ειδικά DirectX ή OpenGL για Google Γη. Μπορείτε να ρυθμίσετε το Google Earth ώστε να λειτουργεί σε λειτουργίες εμφάνισης DirectX ή OpenGL. Αν το σύστημά σας καταρρεύσει ή εκτελείται ελάχιστα σε μία λειτουργία, η Google συνιστά να μεταβείτε στην άλλη λειτουργία. Παρ 'όλα αυτά, τόσο οι ελάχιστες όσο και οι συνιστώμενες απαιτήσεις συστήματος για το Google Earth περιλαμβάνουν ειδικά μια κάρτα γραφικών με υποστήριξη DirectX9.
Υποστήριξη πλατφόρμας
Δεδομένου ότι το API του DirectX έχει σχεδιαστεί για υπολογιστές που λειτουργούν Μόνο τα λειτουργικά συστήματα των Windows, οι χρήστες Linux και Mac OS X πρέπει να εκτελούνται σε λειτουργία OpenGL. Παρόλο που το OpenGL API είναι ελεύθερα διαθέσιμο για χρήση χωρίς περιορισμούς αδειοδότησης, πολλοί κατασκευαστές GPU επιλέγουν να παρέχουν άμεση υποστήριξη υλικού μόνο για το DirectX. Εάν η GPU υποστηρίζει το OpenGL, το Google Earth πρέπει να παράγει γραφικά με την ίδια ταχύτητα και ποιότητα μιας GPU συμβατής με DirectX. Εάν η GPU σας υποστηρίζει μόνο DirectX και είστε χρήστης Linux ή OS X, το Google Earth θα μιμηθεί μια GPU συμβατή με OpenGL στο λογισμικό. Η εξομοίωση λογισμικού μειώνει την ποιότητα της εικόνας και την ταχύτητα απόδοσης.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα