Όταν η μορφή MP3 εξερράγη σε δημοτικότητα στα τέλη της δεκαετίας του '90, η παραδοσιακή βιομηχανία μουσικής ήταν απρόθυμη να πάει ψηφιακά, φοβούμενος ότι η πειρατεία θα έκοβε εισοδήματα. Οι καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών ανάγκασαν τη βιομηχανία δίσκων να αλλάξει, καθώς οι συσκευές αναπαραγωγής MP3 και τα smartphones έγιναν ο πρωταρχικός τρόπος για να ανακαλύψουν και να αποκτήσουν μουσική.
Φυσικά εναντίον ψηφιακών μέσων
The [MP3] (https: //itstillworks.com/13579348/what-is-an-mp3) ο παίκτης έχει επιταχύνει την πτώση των φυσικών μέσων όπως τα αρχεία που αγοράζονται από το κατάστημα και τα CD. Οι καταναλωτές αγοράζουν τώρα τη μουσική τους ψηφιακά, ώστε να μπορούν να τα ακούν στους υπολογιστές και τους MP3 players τους. Από το 2011, τα έσοδα από την πώληση ψηφιακής μουσικής έχουν ξεπεράσει τα έσοδα από πωλήσεις CD και άλλων φυσικών μέσων. Αυτό δεν είναι κακά νέα για τη βιομηχανία, καθώς το κόστος διανομής για ψηφιακά μουσικά κομμάτια είναι πολύ μικρότερο, καθιστώντας το εγχείρημα πολύ πιο κερδοφόρο και η άνοδος των αγορών ψηφιακής μουσικής επιτρέπει στο σύνολο του κλάδου να αναπτυχθεί ξανά.
Πειρατεία
Ενώ η παράδοση της εμπορικής μουσικής υπήρχε από τις μέρες των βινυλίου και κασετών, η ψηφιακή μουσική έκανε την πειρατεία πολύ πιο βολική και ανώνυμη από ό, τι είχε προηγουμένως. Τα δίκτυα κοινής χρήσης αρχείων επιτρέπουν στους χρήστες του Διαδικτύου να εμπορεύονται ψηφιακή μουσική αρκετά εύκολα με οποιονδήποτε στον κόσμο. Είναι απολύτως νόμιμο να δημιουργήσετε ένα αντίγραφο MP3 ενός CD που έχετε στην κατοχή σας, αλλά δεν είναι νόμιμο να μοιράζεστε αυτά τα αρχεία με άλλους. Η δισκογραφική βιομηχανία της Αμερικής υποστηρίζει ότι η πειρατεία κοστίζει εκατομμύρια τον χρόνο στη βιομηχανία.
Πωλήσεις άλμπουμ Όταν η μουσική ήταν διαθέσιμη μόνο σε φυσικά μέσα, όπως αρχεία, κασέτες και CD, επικεντρώθηκε περισσότερο στο άλμπουμ έναντι του μεμονωμένου τραγουδιού. Οι πωλήσεις ψηφιακής μουσικής είναι πιο ξεχωριστές και οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν τα τραγούδια που τους αρέσουν χωρίς να χρειαστεί να αγοράσουν ολόκληρο το άλμπουμ. Έτσι, τα έσοδα από πωλήσεις σε ψηφιακά μουσικά singles είναι ένα πολύ μεγαλύτερο ποσοστό των συνολικών πωλήσεων ψηφιακής μουσικής σε σύγκριση με τις πωλήσεις singles σε φυσικά μέσα.
Συνδρομές
Προηγούμενα στην εμφάνιση της ψηφιακής μουσικής, Η BMG και η Columbia House επέτρεψαν στους ακροατές μουσικής να αγοράσουν τη μουσική που τους άρεσαν δίνοντας στους καταναλωτές την ευκαιρία να αγοράσουν πολλά CD με έκπτωση, κατόπιν συμφωνούν να αγοράσουν ένα καθορισμένο αριθμό άλμπουμ για μια χρονική περίοδο σε πλήρη τιμή. Αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο έφθασε στα τέλη της δεκαετίας του '90, με τις συνδρομητικές υπηρεσίες να αντιπροσωπεύουν πάνω από το 15% όλων των πωλήσεων CD. Σήμερα, οι πνευματικοί διάδοχοι σε τέτοιες συνδρομητικές υπηρεσίες είναι υπηρεσίες online όπως το Spotify, το Slacker Radio και το Rhapsody. Αντί για ένα τέχνασμα για να σας προμηθεύσουμε νωρίς, αυτές οι τοποθεσίες παρέχουν πρόσβαση σε ολόκληρο το μουσικό κατάλογό τους σε μια καθορισμένη μηνιαία τιμή.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα