υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς είναι το μαθηματικό που εμπλέκονται στο σχεδιασμό των βιντεοπαιχνιδιών;

Ένα από τα βασικά σημεία τόσο των βιντεοπαιχνιδιών όσο και των κινούμενων σχεδίων είναι το σχεδιασμό 3D εικόνων σε έναν υπολογιστή χρησιμοποιώντας μαθηματικούς τύπους. Κατασκευασμένοι από συνδυασμό πολυγώνων, αυτές οι εικόνες μπορούν να κυμανθούν από ένα κουνέλι σε ένα σωρό σκουπιδιών. Είναι αυτά τα πολύγωνα που κατασκευάζονται οι εικόνες που βλέπει ο παίκτης, από το χαρακτήρα στο τοπίο μέχρι τους εχθρούς και τα εμπόδια. Όπου βρίσκονται αντικείμενα και όπου ο χαρακτήρας αναφέρεται σε αυτά τα αντικείμενα, όλα αποφασίζονται με μαθηματικούς τύπους. Ακόμα και στα βασικά παιχνίδια 2D, τα μαθηματικά είναι αυτά που λένε στο παιχνίδι, είτε ο χαρακτήρας πήδηξε ή όχι σε μια σταθερή πλατφόρμα, είτε έπεσε σε μια τρύπα.

περιοχή ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών που χρησιμοποιεί τα μαθηματικά είναι ο σχεδιασμός της φυσικής του κόσμου. Αν ο κόσμος του παιχνιδιού είναι απλός ή περίπλοκος, υπάρχουν ακόμα απαραίτητες φυσικές που πρέπει να εφαρμοστούν. Εάν ένας παίκτης σπρώξει το κουμπί άλματος, τότε πόσο υψηλός ο χαρακτήρας θα πηδήσει πρέπει να αποφασιστεί. Αν κλωτσήσει μια μπάλα ποδοσφαίρου, δεν μπορεί να πάει σε ευθεία γραμμή, οπότε ο προγραμματιστής πρέπει να εφαρμόσει τους απαραίτητους αλγόριθμους για να αποφασίσει την ταχύτητα βαρύτητας της αντίστασης, τον τρόπο με τον οποίο η μπάλα θα επιβραδυνθεί σε απόσταση και ούτω καθεξής. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί και για τους σκοπευτές πρώτου προσώπου, οι οποίοι πρέπει να καταλάβουν το drag and drop για σφαίρες που εκτοξεύονται σε μεγάλη απόσταση.

Άλλες χρήσεις

Πόση ζημία ένας χαρακτήρας παίρνει από ορισμένες ενέργειες απαιτεί μαθηματικούς τύπους. Για παράδειγμα, πρέπει να υπολογίζουμε την πτώση από ένα ορισμένο ύψος, ειδικά εάν πέφτουμε από μεγαλύτερα ύψη, προκαλούμε περισσότερες ζημιές. Επιπλέον, τα απλά μαθηματικά, όπως το πόσα σημεία ένας χαρακτήρας μπορεί να κερδίσει για την εκτέλεση ορισμένων ενεργειών, πρέπει να υπολογίζονται μαθηματικά. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο η ζωή ενός μπαρ του χαρακτήρα ή τα σημεία επιτυχίας αποφασίζεται από μαθηματικά. Σε παιχνίδια ρόλων, όπου ένας χαρακτήρας έχει ένα ορισμένο ποσοστό "που χτυπά" που αποφασίζεται από τα στατιστικά του, πρέπει να υπάρχει ένας μαθηματικός τύπος για να αποφασιστεί η πιθανότητα ότι ο χαρακτήρας, στην πραγματικότητα, χτυπήσει τον εχθρό του.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα