υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Παιδικά Μανικεράκια Παιχνίδια Party

Παιδικά μεταμφίεση μέρη είναι μια μεγάλη ευκαιρία για ευφάνταστο παιχνίδι. Τα παιδιά αγαπούν να παίζουν ντύνονται, και μια μάσκα είναι ένα από τα καλύτερα στηρίγματα όλων. Πίσω από μια φωτεινή, λαμπερή μάσκα Mardi Gras, ένα παιδί μπορεί να είναι οποιοσδήποτε επιθυμεί να είναι.

Μάσκα ρελέ

Το ρελέ μάσκας, από το Kidzruleusa.com, ένας πολύ καλός τρόπος για να ενσωματώσετε στηθοσκόπια συμβαλλόμενων μερών σε ένα κλασικό παιδικό παιχνίδι. Για να ξεκινήσετε αυτό το παιχνίδι παιχνιδιού μεταμφίεσης, διαιρέστε τους επισκέπτες σε δύο ή περισσότερες ομάδες και κάθε ομάδα να σχηματίζει μια γραμμή. Δώστε στο μπροστινό μέλος κάθε γραμμής μάσκα που δεν σας πειράζει να χτυπάτε λίγο. Όταν ξεκινήσει το παιχνίδι, το παιδί στην πρώτη σειρά περνά τη μάσκα πάνω από το κεφάλι του στο παιδί πίσω του, ο οποίος τον περνάει πίσω του μέχρι να φτάσει στην πίσω σειρά. Αυτό το παιδί τρέχει στο μπροστινό μέρος της γραμμής και περνάει ξανά τη μάσκα. Αυτή η διαδικασία συνεχίζεται μέχρι το πρώτο παιδί που κρατά τη μάσκα να επιστρέφει στο μπροστινό μέρος της γραμμής. Η πρώτη ομάδα που ολοκληρώνει το σύνολο του ρελέ κερδίζει.

Ποιος είμαι εγώ;

Ποιος είμαι εγώ; είναι ένα κλασικό πάρτι δράσης που βελτιώνεται σε μεγάλο βαθμό από την ανώνυμη φύση ενός κόμματος παιδικής μεταμφίεσης. Ο ενήλικας που επιβλέπει το κόμμα πρέπει να γράψει μια ετικέτα που να περιγράφει έναν χαρακτήρα για κάθε παιδί. Οι ετικέτες μπορούν είτε να είναι επαγγέλματα όπως "πειρατές", "υπερήρωες" και "εξερευνητές", είτε μπορούν να περιέχουν τα ονόματα φανταστικών χαρακτήρων που τα παιδιά θα αναγνωρίσουν και θα θαυμάσουν. Ο ενήλικας τοποθετεί στη συνέχεια μία ετικέτα στην πλάτη του κάθε παιδιού. Τα παιδιά, στη συνέχεια, αντιμετωπίζουν ο ένας τον άλλον ως τον χαρακτήρα στην ετικέτα χωρίς να δηλώνει ποιος είναι ο χαρακτήρας. Το πρώτο παιδί για να μαντέψει σωστά τον χαρακτήρα του κερδίζει.

Ποιος είσαι; είναι ένα παιχνίδι μεταμφίεσης που σχετίζεται με "Ποιος είμαι εγώ;" αλλά με μια συστροφή. Ένα παιδί επιλέγει έναν χαρακτήρα από ένα καπέλο. Στη συνέχεια αλληλεπιδρά με τα άλλα παιδιά όπως αυτός ο χαρακτήρας και προσπαθούν να καταλάβουν ποιος είναι. Δεν μπορεί να τους πει, αλλά μπορεί να πει πράγματα που ο χαρακτήρας θα έλεγε για να προσπαθήσει να δώσει την ταυτότητά του. Όταν κάποιος μαντέψει ποιος είναι ο χαρακτήρας, ένα άλλο παιδί παίρνει μια στροφή. Αυτό το παιχνίδι των παιδιών συνδυάζεται καλά με το κυνήγι των παγιδευτών. Αφού τα παιδιά ολοκληρώσουν να μαντεύουν τις ταυτότητες των άλλων, μπορούν να κυνηγήσουν το θησαυρό ως τους χαρακτήρες που επέλεξαν.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα