Καθώς αυξάνεται η ισχύς του υλικού και μειώνονται οι τιμές, το smartphone έκανε ήσυχα μια πλατφόρμα στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών. Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν smartphones για να στοχεύσουν τα τμήματα της αγοράς τα οποία δεν μπορούσαν να φτάσουν στο παρελθόν σε παιχνίδια βίντεο, όπως οι casual gamers και οι γυναίκες. Καθώς αυτή η πλατφόρμα γίνεται πιο δημοφιλής, οι ερευνητές αρχίζουν να παρατηρούν πιθανά προβλήματα και επικίνδυνες συμπεριφορές που σχετίζονται με αυτό το είδος τυχερού παιχνιδιού βίντεο που δεν έχει παρατηρηθεί ποτέ με οποιοδήποτε άλλο είδος παιχνιδιού.
Το πρώτο αρνητικό αποτέλεσμα των κινητών τυχερών παιχνιδιών είναι το ενδεχόμενο απόσπασης της προσοχής κατά την εκτέλεση μιας άλλης πιο σημαντικής δραστηριότητας, όπως η οδήγηση. Τα βιντεοπαιχνίδια δεν πρέπει ποτέ να παίζονται κατά την οδήγηση. Ορισμένα κινητά παιχνίδια χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο και έχουν τη δυνατότητα να προωθούν πληροφορίες και ειδοποιήσεις σε έναν παίκτη ακόμη και όταν ο παίκτης δεν παίζει ενεργά. Το παιχνίδι μπορεί να στείλει αυτές τις ειδοποιήσεις ενώ ένας παίκτης οδηγεί και ο παίκτης μπορεί να μην εντοπίσει την προέλευση του σήματος από ένα παιχνίδι ή να μπουν στον πειρασμό να τον ελέγξει ούτως ή άλλως δημιουργώντας μια δυνητικά επικίνδυνη κατάσταση.
Απώλεια αποδυνάμωσης παραγωγικότητας
Πολλά παιχνίδια κινητής τηλεφωνίας έχουν κοινωνική διάσταση ή βασίζονται σε άλλους παίκτες που παίρνουν στροφές ή συμμετέχουν στο παιχνίδι. Σε παιχνίδια όπως αυτό, είναι συνηθισμένο να έχετε ειδοποιήσεις και ενημερώσεις όλη την ημέρα σχετικά με διάφορα πράγματα που συμβαίνουν σε διαφορετικά παιχνίδια. Είναι επίσης πολύ δελεαστικό να διαρκέσει αρκετά λεπτά και γρήγορα να ελέγξετε ένα παιχνίδι ή να κάνετε μια γρήγορη κίνηση. Αυτές οι μικρο-συναλλαγές μπορούν να συσσωρεύονται γρήγορα κατά τη διάρκεια μιας ημέρας ή εβδομάδας, με αποτέλεσμα πολλές χαμένες ώρες παραγωγικότητας.
Προβλήματα ύπνου
Κινητά τηλέφωνα και βιντεοπαιχνίδια και οι δύο συνδέονται ανεξάρτητα με τη διαταραχή των μορφών ύπνου των παιδιών στις σπουδές. Ο Jan Van den Bulck, ανώτερος λέκτορας στην ψυχολογία στο Καθολικό Πανεπιστήμιο του Λουζέν στο Βέλγιο, διαπίστωσε μέσω ερευνών ότι ένας στους πέντε έφηβους ανέφερε ότι ξυπνάει τακτικά από τις κινητές συσκευές τους. Η αναπαραγωγή βιντεοπαιχνιδιών στα κινητά τηλέφωνα θα συνεχίσει να εμποδίζει τα παιδιά να απολαμβάνουν το υπόλοιπο που χρειάζονται. Οι διαταραχές των τρόπων ύπνου, όπως αυτές που προκαλούνται από τα κινητά παιχνίδια, συνδέονται με θέματα συμπεριφοράς και υπνηλία κατά τη διάρκεια της ημέρας.
τα παιχνίδια λειτουργούν σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο "δωρεάν σε premium", όπου το βασικό παιχνίδι είναι δωρεάν, αλλά τα έξτρα μέσα στο παιχνίδι κοστίζουν χρήματα. Μερικοί παίκτες έχουν βρεθεί να δαπανούν μεγάλα χρηματικά ποσά ενώ παίζουν παιχνίδια, με τρόπο εκτός ελέγχου. Αυτοί οι τύποι παιχνιδιών είναι δυνητικά πολύ επικίνδυνοι για τους παίκτες με κάθε είδους εθιστική προσωπικότητα. Έχουν αναφερθεί επίσης οι γονείς που επιτρέπουν στα παιδιά τους να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους για να παίξουν τα δωρεάν παιχνίδια τους και τα παιδιά τους κατάφεραν κατά κάποιον τρόπο να αγοράσουν αντικείμενα κατά λάθος, χωρίς να έχουν τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων από τον γονέα.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα