Στο
Planescape: Το περίπλοκο torment του,
Dungeons & Δράκοι - ο εμπνευσμένος κόσμος, ο συναρπαστικός - και άφθονος - διάλογος κάνει την παρέκκλιση από την αναζήτηση του Αξιόλογου για να ανακτήσει τις αναμνήσεις του μια ελκυστική πρόταση. Ακούγοντας την ιστορία του εκκεντρικού Reekwind στην περιοχή της αγοράς της κυψέλης όχι μόνο σας δίνονται ορισμένα προαιρετικά σημεία εμπειρίας, επηρεάζει την ηθική ευθυγράμμιση του The Nameless, η οποία με τη σειρά της επηρεάζει τις αλληλεπιδράσεις σας με τους διάφορους κατοίκους του Sigil και άλλων αεροπλάνων. Πριν ξεκινήσετε, θα πρέπει να έχετε ήδη αποκτήσει πρόσβαση στην περιοχή του γραφείου του υπάλληλου.
Μιλήστε στο Reekwind στην νοτιοδυτική γωνία της κυψέλης. Αφού διαβάσετε τη δυσάρεστη περιγραφή του Reekwind, ξεκινήστε τη συζήτηση μαζί του επιλέγοντας "Χαιρετισμούς" και μετά "Ποιοι είστε εσείς;" Αφού αρχίζει να μιλάει για ονόματα, επιλέξτε την επιλογή διαλόγου "Επικίνδυνο;"
Επιλέξτε επιλογές διαλόγου που ενθαρρύνουν Reekwind να συνεχίσει την ιστορία του, όπως ερωτήσεις και σχόλια είδος. Αποφύγετε την επιλογή των επιλογών που τελειώνουν τις συνομιλίες στο κάτω μέρος της λίστας, όπως αυτές που λένε "αποχαιρετισμός" ή "δεν πειράζει". Τελικά, το Reekwind προσφέρει να σας πω την ιστορία του ως αντάλλαγμα για τον χαλκό. Αποδοχή της προσφοράς.
Συνεχίστε να απαντάτε με τις επιλογές "Ακούστε" ή "I ... βλέπε". Αποφύγετε τις επιλογές διαλόγου που τερματίζουν ή εκτρέπουν τη συζήτηση. Συνεχίστε να οδηγείτε το Reekwind για να πείτε την ιστορία του και θα μάθετε ότι έχει καταραστεί με αιώνια δυσοσμία από έναν μάγουλο. Επισκεφθείτε το Civic Festhall και μιλήστε στο Salabesh the Onyx. Ερευνήστε για το Reekwind και θα μάθετε ότι το όνομα του μαγαζιού που τον έσπασε είναι το Jumble Murdersense. Ταξιδέψτε στο κεντρικό δωμάτιο της περιοχής Ward Clerk's στο Festhall και θα δείτε έναν μαγεμένο περίπατο - - αυτό είναι το Jumble Murdersense. Συζητήστε με τον Jumble, ζητώντας του να αφαιρέσει την κατάρα του Reekwind και στη συνέχεια να τον απειλήσει. Στον διάλογο, έχετε την επιλογή να πείτε την αλήθεια ή την μπλόφα. Η αλήθεια ευνοεί την κακή ευθυγράμμιση ενώ η μπλόφα κινεί την ευθυγράμμισή σας προς το χαοτικό. Σε κάθε περίπτωση, το Jumble σας καταδικάζει ακριβώς όπως έκανε το Reekwind. Επανεξετάστε τον Salabesh και θα έχετε την επιλογή να του πληρώσετε για να μάθετε μια δική σας κατάρα ή να προσβάλλετε τις καταραμένες ικανότητές του για να μάθετε την ίδια κατάρα. Είτε η επιλογή κάνει το κόλπο.
Μιλήστε ξανά στο Jumble Murdersense και χρησιμοποιήστε την κατάρα σε αυτόν, προκαλώντας τον να χάσει την ικανότητα να μιλήσει. Θα έχετε στη συνέχεια την επιλογή να αφαιρέσετε την κατάρα του σε αντάλλαγμα για τον αφαίρεση του δικού σας. επιλέξτε αυτήν την επιλογή και κερδίστε 10.000 πόντους εμπειρίας. Ρωτήστε τον, για άλλη μια φορά, να αφαιρέσετε την κατάρα του Reekwind. Συμφωνεί, βαθμολογώντας σας άλλα 1.000 πόντους εμπειρίας.
Επιστρέψτε στο Reekwind για να ολοκληρώσετε την ιστορία του χωρίς δυσαρέσκεια και αρπάξτε άλλα 5.000 σημεία εμπειρίας. Η ιστορία του Reekwind επηρεάζει την ευθυγράμμισή σας με διάφορους τρόπους. Αν του πείτε ότι το καινούργιο του όνομα «ταιριάζει καλά», η ευθυγράμμισή σας γίνεται πιο κακό. Αν έχετε πραγματικά χάλκινα νομίσματα, λέγοντάς του ότι δεν έχετε κουπιά να ακούσετε την ιστορία του, κινεί την ευθυγράμμισή σας πιο κοντά στο χαοτικό. αν έχετε αληθινά δεν κουβέρτες και να εκδώσετε αυτή την απάντηση, θα γίνετε πιο νόμιμοι. Εάν η ανυπακοή του Σοφία ή νοημοσύνη Stat είναι 13 ή περισσότερα, έχετε την επιλογή να πείτε στο Reekwind τη δική σας ιστορία. Όταν ρωτά πώς τελειώνει η ιστορία, λέγοντάς του "Τι συμβαίνει θα συμβεί" κάνει την ευθυγράμμισή σας πιο χαοτική λέγοντας ότι "πρέπει να έχει μια απάντηση" το καθιστά πιο νόμιμο. Η νόμιμη διαδρομή σας κερδίζει επίσης 1.000 σημεία εμπειρίας ενώ η χαοτική διαδρομή σας παίρνει μόνο 500.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα