Στο "Team Fortress 2" που βασίζεται στην τάξη, το shooter πρώτου προσώπου, μπορείτε να δημιουργήσετε σκουλήκια που ελέγχονται από ηλεκτρονικό υπολογιστή στο διακομιστή σας για να σας βοηθήσουν να εξασκηθείτε, να συμπληρώσετε μια ομάδα ανθρώπων ή να κερδίσετε επιτεύγματα. Από την δημοσίευση αυτού του άρθρου, υπάρχουν δύο είδη bots στο "Team Fortress 2" - προηγμένα bots που μπορούν να παίξουν με επιτυχία ορισμένους χάρτες σαν να ελέγχονται από ανθρώπους και κουτσομπολιά bots που μπορούν μόνο να κάνουν αυτό που τους λέει ο παίκτης
Advanced Bots
Συνδεθείτε στον διακομιστή σας ή σε έναν διακομιστή στον οποίο έχετε πρόσβαση διαχειριστή.
Ανοίξτε την κονσόλα σας με το πλήκτρο tilde (~) από προεπιλογή.
Εισαγάγετε την εντολή κονσόλας "tf_bot_add", καθορίζοντας τον αριθμό, την κατηγορία, την ομάδα και τη δυσκολία. Για παράδειγμα, "tf_bot_add 3 Demoman μπλε σκληρό." Οι άλλες κλάσεις είναι Engineer, HeavyWeapons, Medic, Pyro, Scout, Soldier, Sniper και Spy. Η άλλη επιλογή ομάδας είναι κόκκινη. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εύκολες και κανονικές δυσκολίες.
Ορίστε τις ακόλουθες εντολές κονσόλας για να υπαγορεύσετε περαιτέρω τον τρόπο εμφάνισης των ροπών:
"tf_bot_difficulty easy /normal /hard" -
"κλάση tf_bot_force_class" - τα bots θα δημιουργούν πάντα αυτή την κλάση.
"tf_bot_join_after_player 1" - Οι μποτς θα ενταχθούν στο παιχνίδι όταν οι παίκτες ενταχθούν. "- Οι Μποτς θα πετάξουν σαν μια διαφορετική κλάση κατά τον θάνατο.
" tf_bot_prefix_name_with_difficulty 1 "- Οι Μποτς θα έχουν αριθμό 1 έως 3 προερχόμενοι από το όνομά τους ανάλογα με τη δυσκολία τους. "- Ο αριθμός των bots που θα επιτρέψει ο διακομιστής.
" tf_bot_quota_mode normal /fill /match "- Ορισμός κανονικού θα αγνοήσει τους κανόνες των ποσοστώσεων. Ρυθμίστε να γεμίζετε τα bots για να ικανοποιήσετε το "tf_bot_quota". Ορίστε για να ταιριάζει, ο διακομιστής θα spawn, ωστόσο πολλά bots καθορίζονται στο "tf_bot_quota" για κάθε άνθρωπο παίκτη.
Κτυπήστε ένα συγκεκριμένο bot από το διακομιστή με την εντολή "tf_bot_kick nameofbot."
Puppet Bots
Συνδεθείτε στον διακομιστή σας ή σε έναν διακομιστή στον οποίο έχετε πρόσβαση διαχειριστή.
Ανοίξτε την κονσόλα σας με το πλήκτρο tilde (~) από προεπιλογή. > Εισαγάγετε την εντολή "sv_cheats 1" για να ενεργοποιήσετε τους απατεώνες. Τα κουμπαρά κουτάβια μπορούν να δημιουργηθούν μόνο με απατεώνες ενεργοποιημένες. Οι παίκτες δεν μπορούν να κερδίσουν επιτεύγματα ενώ παίζουν με κουκκίδες μαριονέτας.
Αναπτύξτε ένα bot με την εντολή κονσόλας "bot -team teamname -class classname-όνομα botname", αντικαθιστώντας το teamname με το "red" ή "blu" συγκεκριμένη κλάση και botname με το όνομα που επιθυμείτε. Για παράδειγμα, ξεκινάει ένα Medic στην ομάδα BLU που ονομάζεται Max με "bot -team blu -classname Medic-name Max."
Ελέγξτε τις μαριονέτες σας με τις ακόλουθες εντολές κονσόλας:
"bot_changeteams" - Όλα τα bots θα αλλάξουν τις ομάδες τους.
"bot_command εντολή botname" - Ενημερώνει το bot με botname για να εκτελέσει μια καθορισμένη εντολή scripting. Υπάρχουν δεκάδες πιθανές εντολές.
"bot_dontmove 1/0" - Ρυθμίστε στο 1, τα bots δεν θα μετακινηθούν.
"bot_forceattack 1/0" πυροβολούν το όπλο τους. Χρησιμοποιήστε το "bot_forceattack2" για να τους αναγκάσετε να πυροδοτήσουν το δευτερεύον όπλο τους.
"bot_kill botname" - Σκοτώνει το bot με botname
"bot_mimic 1/0" θα μιμείται τους παίκτες κάθε κίνηση.
"bot_refill" - Αντικαθιστά τα πυρομαχικά και τα προμήθειες όλων των μποτς
"bot_saveme 1/0" - Ορισμός στο 1, για τους ιατρούς.
Οι συμβουλές των προηγμένων λειτουργιών AI λειτουργούν σωστά στους περισσότερους επίσημους χάρτες King of the Hill εκτός από τους "περισσότερους χάρτες πληρότητας", "cp_dustbowl" και "cp_manor_event".
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα