Τα γραφικά και η ζωτικότητα των υπολογιστών έχουν αφήσει ένα αναμφισβήτητο σημάδι στη βιομηχανία ψυχαγωγίας. Οι πρωτοπόροι στον τομέα του CGI έχουν αγωνιστεί να φέρουν πολύ λεπτομερή ρεαλισμό και ομορφιά στη δουλειά τους. Τα γεγονότα, οι σκηνές και οι χαρακτήρες ζωντανεύονται χωρίς τη χρήση κοστουμιών από καουτσούκ ή εντυπωσιακών animatronics. Καθώς τα γραφικά και η κινούμενη εικόνα του υπολογιστή συνεχίζουν να εξελίσσονται, τα όρια για το τι είναι δυνατό στην ψυχαγωγία συνεχίζουν να διαχέονται. Η ιστορία
Μια από τις πρώτες ταινίες που χρησιμοποιούν γραφικά υπολογιστή ήταν "Star Wars" το 1977. Ένα ηλεκτρονικό σχέδιο γραμμής του φαραγγιού στο Θάνατο του Θανάτου έγινε χρησιμοποιώντας ένα βασικό σκελετικό πλαίσιο. Αργότερα οι ταινίες στις αρχές της δεκαετίας του '80, όπως το "Tron" και "The Last Star Fighter", χρησιμοποίησαν τα τετηγμένα οχήματα σε κίνηση. Με τον καιρό, η κινούμενη εικόνα του υπολογιστή έγινε πιο εξελιγμένη. Αυτό κορυφώθηκε το 1993, όταν η κινηματογραφική έκδοση του "Jurassic Park" χτύπησε τη μεγάλη οθόνη που αποδεικνύει ότι οι επιδράσεις που προκαλούνται από το commuter θα μπορούσαν να κρατήσουν μέχρι το κλείσιμο της προσοχής Advent of Pixar
Η Pixar είναι μια από τις εταιρείες που συνέβαλε μνημειώδη στη σημασία των γραφικών και της ζωτικότητας των υπολογιστών. Κατά τη διάρκεια της νηπιακής ηλικίας της CGI στα μέσα της δεκαετίας του '80, η Pixar ανέπτυξε εργαλεία που τους επέτρεψαν να δημιουργήσουν αργότερα μερικές από τις ταινίες μεγάλου μεγέθους με τις υψηλότερες ακαδημαϊκές ικανότητες ανά τον κόσμο. Οι ταινίες όπως το "Toy Story", "Finding Nemo", "The Incredibles", "Cars" και "Up" έχουν εκπληρώσει το κοινό με την καθαρή ομορφιά τους. Fantasy and Science Fiction
έχουν επίσης βοηθήσει τα βιντεοπαιχνίδια στην καλλιέργεια να ταιριάζουν και στη συνέχεια να εκλείπουν σχεδόν όλες τις μορφές λαϊκής ψυχαγωγίας όσον αφορά τις πωλήσεις. Ενώ τα παιχνίδια γραφικών με υπολογιστή ξεκίνησαν ως πρωτόγονα κουκκίδες και γραμμές στην οθόνη, έχουν εξελιχθεί σε επιτακτικούς εικονικούς κόσμους. Παιχνίδια όπως το "Grand Theft Auto", το "Oblivion" και το "Fallout 3" έχουν κερδίσει ρεκόρ πωλήσεων για να παγιδεύσουν παίκτες σε απίστευτα λεπτομερείς εικονικές ζωές.
> Ενώ αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν επιτρέψει στους κινηματογραφιστές, τους τηλεοπτικούς και τηλεοπτικούς κατασκευαστές παιχνιδιών να δημιουργήσουν κόσμους που δεν έχουν ξεπεράσει, υπάρχουν εκείνοι που ανησυχούν για την υπερβολική χρήση τους. Οι επικριτές του κινηματογράφου, όπως ο Roger Ebert, επεσήμαναν την επιπεδότητα του διαλόγου που έδωσαν οι ηθοποιοί που παγιδεύτηκαν σε έναν κόσμο μπλε οθονών. Οι επιδράσεις για τα αποτελέσματα των εχθρών έχουν επίσης γίνει ένα πρόβλημα για πολλούς κριτικούς που ανησυχούν ότι το ύφος προτιμάται στην ουσία
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα