Η δημιουργία ενός RPG, ή οποιουδήποτε παιχνιδιού υπολογιστή, μπορεί να είναι μια επίπονη, αλλά εξαιρετικά ανταμείβοντας διαδικασία. Μεγάλες εταιρείες λογισμικού μπορούν να περάσουν μήνες ή χρόνια σε ένα μόνο παιχνίδι, οπότε κάνοντας το ένα από μόνος σας - ακόμα και ένα απλοποιημένο - δεν είναι μικρό έργο. Το τελικό προϊόν, ωστόσο, μπορεί να κάνει τις ώρες προγραμματισμού και τις ημέρες ή εβδομάδες προγραμματισμού αξίας κάθε δευτερόλεπτο. Όχι μόνο θα δημιουργήσετε κάτι που μπορείτε να μοιραστείτε με τους φίλους και την οικογένειά σας, αλλά τα έργα με αυτοκατοχή είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να αποκτήσετε εμπειρία και δεξιότητες για τους αρχάριους προγραμματιστές. Η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών δέχεται την αυτοπροβολή, και είναι ο παραγωγός ενός παιχνιδιού indie φαίνεται μεγάλη σε ένα βιογραφικό σημείωμα.
Προετοιμασία και σχεδιασμός
Προγραμματίστε το παιχνίδι σας, μέσα και έξω, προτού σκεφτεί καν να ξεκινήσει το Game Maker. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο όπως ο προγραμματισμός εν πτήσει, ειδικά όχι σε αυτό το είδος εφαρμογής. Θα χρειαστεί να σχεδιάσετε προσεκτικά και με μεγάλη λεπτομέρεια την ιστορία, τις ρυθμίσεις, τις πόλεις, τους χαρακτήρες, τα τέρατα, τις ικανότητες και το σύστημα ισοπέδωσης. Σχεδιάστε σκίτσα χαρακτήρων, σχεδιάστε μπουντρούμια και γράψτε σενάρια μέχρι να έχετε ουσιαστικά ολόκληρο το παιχνίδι σας σε χαρτί. Η προσθήκη και οι αλλαγές θα είναι δυνατές, αλλά πρέπει να προσπαθήσετε να τις κρατήσετε ελάχιστες μόλις ξεκινήσετε τον προγραμματισμό.
Ξεκινήστε να φτιάχνετε τα έργα τέχνης σας. Μπορείτε να επιλέξετε να δημιουργήσετε τις εικόνες σας στο ίδιο το Game Maker, αλλά θα ήταν ευκολότερο να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων. Για τα sprites στυλ 8-bit, το MS Paint θα λειτουργήσει καλά, αλλά το πρόγραμμα που χρησιμοποιείτε εξαρτάται από την προτίμηση και το στυλ παιχνιδιού σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει όλα τα σκίτσα σας οργανωμένα καθώς τα δημιουργείτε, ώστε να τα εντοπίζετε εύκολα. Λάβετε υπόψη ότι μπορείτε είτε να κάνετε τις ρυθμίσεις σας ως μια μεγάλη εικόνα και να προσθέσετε αόρατους τοίχους και αντικείμενα στο Game Maker, είτε μπορείτε να σχεδιάσετε ατομικά πλακάκια και να τα μετατρέψετε σε αντικείμενα αργότερα.
Κατεβάστε και εγκαταστήστε το Game Maker και δημιουργήστε το νέο σας παιχνίδι. Αποθηκεύστε αυτό το έργο κάπου και αρχίστε να ενσωματώνετε τους σπρίτες σας, κρατώντας τους οργανωμένους. Μόλις οι φίλοι σας είναι στο Game Maker, είστε έτοιμοι να αρχίσετε να κτίζετε.
Κτίριο του RPG
Μετατρέψτε τα sprites σας σε αντικείμενα και προσθέστε τον κατάλληλο προγραμματισμό σε αυτά . Αν έχετε σχεδιάσει ανάλογα, μπορείτε να το κάνετε όλα αυτά σε ένα βήμα, ή μπορείτε να προσθέσετε αντικείμενα όπως τα χρειάζεστε. Ορισμένες προκλήσεις προγραμματισμού που θα χρειαστεί να ξεπεράσετε θα περιλαμβάνουν: έναν μετρητή εμπειρίας, με μειωμένες αποδόσεις για πολύ εύκολα ή πολύ σκληρές συναντήσεις, σημαίες για μάθηση νέων δυνατοτήτων και αλγορίθμων για αυξήσεις stat, σημαίες για την αποφυγή μετακίνησης του χαρακτήρα κατά τη διάρκεια των σκηνών και του διαλόγου. ένα σύστημα σημείωσης αποθήκευσης ή αυτόματη αποθήκευση. Αυτό θα είναι το πιο απογοητευτικό και επίπονο μέρος της εμπειρίας σας, ακόμα περισσότερο από την προσθήκη των sprites, καθώς θα πρέπει να διορθώνετε συνεχώς τα σφάλματα και τη συμπεριφορά τσίμπημα. "δωματίων". Τα δωμάτια είναι οι οθόνες παιχνιδιών όπως χρησιμοποιούνται από το Game Maker, όπως το εσωτερικό ενός σπιτιού, ένα μπουντρούμι ή η οθόνη μάχης. Κάθε δωμάτιο θα πρέπει να περιλαμβάνει διάφορα αντικείμενα, όπως μεταβάσεις σε άλλα δωμάτια, τον χαρακτήρα που μπορεί να αναπαραχθεί και άλλους χαρακτήρες που δεν έχουν χαρακτήρα παίκτη. Αν επιλέξετε να σχεδιάσετε τις εικόνες φόντου ως πλήρεις εικόνες, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε αόρατους τοίχους για να κάνετε ορισμένες περιοχές "απεριόριστες", καθώς δεν θα μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικά τεμάχια σε διαφορετικά αντικείμενα. Αν σχεδιάσατε μεμονωμένα πλακίδια, τότε μπορείτε να κάνετε μερικά από αυτά σταθερά και άλλα όχι όπως χρειάζεται. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δοκιμάσει εκτενώς κάθε δωμάτιο.
Δοκιμάστε το παιχνίδι σας από την αρχή μέχρι το τέλος. Εξερευνήστε κάθε δωμάτιο προσεκτικά, αναζητώντας τρύπες ή ελαττώματα. Βεβαιωθείτε ότι οι συνομιλίες λειτουργούν όπως αναμένεται, ότι οι μάχες παίζουν σωστά και ότι το σύστημα ισοπεδώσεως βρίσκεται σε ιδανική κατάσταση λειτουργίας. Καθώς κάνετε αλλαγές σε αντικείμενα, πρέπει να γνωρίζετε ότι μπορεί να προκύψουν και άλλα σφάλματα. Συλλέξτε τους φίλους και τα μέλη της οικογένειάς σας για να προσπαθήσετε να σπάσετε το παιχνίδι σας και όταν το κάνουν, επιδιορθώστε το. Θυμηθείτε ότι αν το κάνετε αυτό για τον εαυτό σας, δεν έχετε προϋπολογισμό ή χρονοδιάγραμμα και αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να διορθώσετε τυχόν προβλήματα. Πολλά μεγάλα παιχνίδια έχουν αποτύχει εξαιτίας των φτωχών, έσπευσαν δοκιμές.
Διανείμετε το παιχνίδι σας. Δημοσιεύστε το online, στείλτε το στους φίλους σας και προωθήστε τον εαυτό σας όσο το δυνατόν περισσότερο. Αν προσπαθείτε να κερδίσετε χρήματα, θα σας βοηθήσει ένα απλό μήνυμα "Εξετάστε το ενδεχόμενο δωρεάς αν σας άρεσε αυτό το παιχνίδι" με τις πληροφορίες PayPal. Πολλοί άνθρωποι θα υποστηρίξουν ένα παιχνίδι που απολαμβάνουν, είτε νομισματικά είτε με άλλα μέσα, ειδικά αν η υποστήριξή τους μπορεί να επηρεάσει μια συνέχεια.
Συμβουλές
Χρησιμοποιήστε άλλα RPGs είναι αναφορά όταν έρχονται με τους μαθηματικούς αλγορίθμους σας , όπως αυτές για ισοπέδωση και λεηλασία.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αόρατα αντικείμενα ως ελεγκτές και σημαίες. Απλά δημιουργήστε ένα αντικείμενο χωρίς sprite και το τοποθετήστε σε ένα δωμάτιο και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για πιθανότητες και τελειώματα, όπως τον έλεγχο των στατιστικών άλλων μελών του κόμματος κατά την εναλλαγή τους.
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα