Στοιχεία που θα χρειαστείτε
Προγραμματιζόμενη Αριθμομηχανή (TI-83 ή υψηλότερη)
Η εισαγωγή πολλών επίδοξων προγραμματιστών να πάρει το ενδεχόμενο επάγγελμά τους, είναι όταν αγοράζουν την πρώτη αριθμομηχανή γραφικών τους. Αυτές οι συσκευές προορίζονται να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία γραφικών παραστάσεων αλγεβρικών εξισώσεων, αλλά οι χρήστες γρήγορα ανακαλύπτουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτούς τους αριθμούς ως απλές συσκευές τυχερών παιχνιδιών. Αυτός ο οδηγός θα επιτρέψει στους χρήστες να ξεκινήσουν την εισδοχή τους σε αυτόν τον τύπο προγραμματισμού. Παρέχονται επίσης σύνδεσμοι σε ηλεκτρονικούς οδηγούς που περιέχουν σχετικούς κωδικούς εντολών.
Αποφασίστε τι είδους παιχνίδι θέλετε να δημιουργήσετε. Τα αριθμομηχανή είναι τα καλύτερα προσαρμοσμένα για τα παιχνίδια που βασίζονται σε κείμενο, αντί για περιπέτειες με βαρύ γραφικό.
Χαρτογραφήστε το παιχνίδι από την αρχή μέχρι το τέλος. Καταγράψτε κάθε συμβάν που θα πραγματοποιηθεί, οποιαδήποτε τέχνη που πρέπει να δημιουργηθεί και οποιοδήποτε κείμενο που πρέπει να εμφανίζεται. Χρησιμοποιήστε ένα γράφημα για να δημιουργήσετε τη ροή του παιχνιδιού.
Γράψτε όλο τον κωδικό πριν τον εισαγάγετε στον υπολογιστή. Αυτό θα εξοικονομήσει χρόνο αργότερα και θα ανακουφίσει τα λάθη που έγιναν στην κωδικοποίηση. Ο διαχωρισμός του παιχνιδιού σε πολλά μικρότερα προγράμματα θα δημιουργήσει επίσης ένα πιο εύχρηστο περιβάλλον εργασίας.
Σχεδιάστε οποιαδήποτε εικόνα ή γραφικά που θέλετε να εμφανίσετε στο παιχνίδι. Κάντε αυτό κάνοντας πρόσβαση στη λειτουργία "Σχεδίαση" στην αριθμομηχανή. Πατήστε [2ND] [DRAW] για να μεταβείτε στο μενού σχεδίου. Σας δίνεται η δυνατότητα να σχεδιάσετε σχήματα ή να χρησιμοποιήσετε το στυλό για ελεύθερη κλήρωση. Χρησιμοποιήστε τα πλήκτρα βέλους για να δημιουργήσετε φωτογραφίες χρησιμοποιώντας το στυλό.
Αποθηκεύστε τα αρχεία εικόνων (μέχρι 10 από αυτά) μετά την ολοκλήρωσή τους πατώντας [DRAW] και έπειτα επιλέγοντας StorePic. Θα μεταφερθείτε στην αρχική οθόνη όπου θα εισαγάγετε έναν αριθμό με τον οποίο θα επισημανθεί η εικόνα. Επιλέξτε μεταξύ μηδέν και εννέα.
Δημιουργήστε ένα νέο παιχνίδι πατώντας [PRGM] και μετακινώντας δύο οθόνες προς τα δεξιά με τα βελάκια. Αυτό θα σας μεταφέρει στο μενού Νέου Προγράμματος. Επιλέξτε την επιλογή 1: Δημιουργία νέας. Θα σας ζητηθεί να ονομάσετε το πρόγραμμά σας. Αν χρησιμοποιείτε πολλαπλά προγράμματα για το παιχνίδι, ονομάστε το καθένα με περιγραφικό τίτλο.
Προσθέστε τον κώδικα στο παιχνίδι πατώντας [PRGM] και, στη συνέχεια, πατώντας το δεξί βέλος μία φορά. Θα βρίσκεστε στο μενού Επεξεργασία. Επιλέξτε το πρόγραμμα που θέλετε να επεξεργαστείτε και πατήστε [ENTER]. Στην επόμενη οθόνη θα εμφανιστεί ένας δρομέας που μπορείτε να μετακινήσετε και να εισαγάγετε τον κωδικό.
Όταν έχετε εισαγάγει όλο τον κώδικα στο παιχνίδι σας, μπορείτε να το δοκιμάσετε πιέζοντας [PRGM] και, στη συνέχεια, μετακινώντας δύο οθόνες προς τα δεξιά. Επιλέξτε την επιλογή Exec από το μενού και, στη συνέχεια, επιλέξτε το πρόγραμμα. Το παιχνίδι θα εκτελεστεί και αν έχει εισαχθεί σωστά ολόκληρος ο κωδικός, δεν θα λάβετε σφάλμα.
Διορθώστε τυχόν σφάλματα στο πρόγραμμά σας. Κατά τη λειτουργία του παιχνιδιού, θα μεταφερθείτε στη θέση του κώδικα όπου παρουσιάστηκε κάποιο σφάλμα. Επισκευάστε τον κώδικα αν υπήρχε τυπογραφικό λάθος ή σημειώστε τον εσφαλμένο κώδικα και διερευνήστε το θέμα στο διαδίκτυο.
Εκτελέστε το παιχνίδι αφού διορθώσετε όλα τα σφάλματα. Μοιραστείτε το παιχνίδι με φίλους συνδέοντας την αριθμομηχανή με τη δική σας.
Συμβουλές
Ορισμένα προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών μιμούνται τη γλώσσα προγραμματισμού της αριθμομηχανής. Χρησιμοποιήστε τα για να πληκτρολογήσετε και να δοκιμάσετε γρήγορα παιχνίδια πριν τα τοποθετήσετε στην αριθμομηχανή σας.
Μπορείτε να βρείτε τις εντολές που απαιτούνται για τον προγραμματισμό ενός παιχνιδιού στον υπολογιστή σας στο εγχειρίδιο και υπάρχουν πολλά προχωρημένα κόλπα και σεμινάρια online. >
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα